krzyz wielkopolski
wojtekstoltny


" Krzyż Wielkopolski " Poznańska , Wojska Polskiego , Walki młodych < ktorej juz nie ma z 10 lat > bo zamiast niej jest Drawska , ale za to dodali jakies przedszkole gminne ktore jest nowe i kilka nowych ulic ktore zostaly dodane kilka lat temu .
Fajne info. Dzielisz się refleksjami, czy zgłaszasz błąd?
Jeśli ma to być formalne zgłoszenie, to prosiliśmy kilkukrotnie o podawanie go w formie ułatwiającą dalszą obróbkę przez Imagis.

_________________________________________________________
Z G Ł O S Z E N I E.
Lokalizacja: Nowy Sącz
Współrzędne zgłaszanego błędu: N49.62473 E20.69524
Opis faktycznej sytuacji drogowej: We wskazanej powyżej lokalizacji ulica Bulwar Narwiku przechodzi pod ulicą Lwowską (Lwowska w tym fragmencie przebiega wiaduktem).
Opis błędu GPMapy: Wg GPMapy jest tam prawdopodobnie skrzyżowanie umożliwiające skręt w prawo lub lewo co faktycznie jest niemożliwe.
Zrzut ekranowy: Pokazuje przykładowy, niemożliwy do wykonania skręt w lewo w ulicę Lwowską.


Pozdrawiam,
ja odkrylem fajny motyw
GP mapa ma stare ulozenie ulic na glowniej krzyzowce mojego miasta
" Krzyż Wielkopolski " Poznańska , Wojska Polskiego , Walki młodych < ktorej juz nie ma z 10 lat > bo zamiast niej jest Drawska , ale za to dodali jakies przedszkole gminne ktore jest nowe i kilka nowych ulic ktore zostaly dodane kilka lat temu .
ale smieszne jest to ze w City Navigator jest skrzyzowanie
Poznańska , Wojska Polskiego , Drawska < tylko ze nie sa opisane , ale skrzyzowanie jest zrobione dobrze >

Stargard Szczeciński, Krzyż Wielkopolski, Szamotuły, Poznań Wola, Poznań Główny, Poznań Garbary, Gniezno, Mogilno, Inowrocław, Dobiegniew, Toruń Gł., Włocławek, Kutno, Łowicz, Sochaczew, Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna

Od kiedy Dobiegniew leży między Inowrocławiem a Toruniem...?
Inter Regio
Szczecin Główny - Warszawa Wschodnia przez:
Stargard Szczeciński, Krzyż Wielkopolski, Szamotuły, Poznań Wola, Poznań Główny, Poznań Garbary, Gniezno, Mogilno, Inowrocław, Dobiegniew, Toruń Gł., Włocławek, Kutno, Łowicz, Sochaczew, Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna
EU07 +Bdhpumn+Bdhpumn+Bdnu(2kl)+Bdnu (1kl)
Pociąg ze Szczecina wyjeżdża w godzinach między 8:00 a 10:00, natomiast z Warszawy w drogę powrotną wyjeżdża między 15:00 a 17:00. Szacowany czas przejazdu pociągu w jedną stronę 6 h

Gorzów wykreślił przymiotnik Wielkopolski ze swojej nazwy więc dlatego lubuski UM nie potrafi zorganizować komunikacji.

jakoś na tablicach przy drogach wjazdowych nadal jest Gorzów Wielkopolski. Serwis miejski też mówi o dwuczłonowej nazwie http://www.gorzow.pl/ (wystarczy kliknąć i poczytać kilka artykułów).


Zresztą nie potrafi tej komunikacji zorganizować pomiędzy Zieloną Górą a Gorzowem.

Z Falubazem ciężko się dogadać, obydwa miasta raczej za sobą nie przepadają w twardym tego słowa znaczeniu.


A co do skomunikowań w Krzyżu. Wystarczy składy do Poznania podstawiać na stronę wschodnią dworca w Krzyżu.
Rzadko, ale czasami tak właśnie robią.


Stacja w Krzyżu (z tą nieszczęsną kładką) to gigantyczny problem dla pasażerów z dużym bagażem lub wózkiem- sam kilkakrotnie korzystałem, to wiem.

Duże natężenie ruchu (teoretyczne) + głupki z tamtejszego SOKu dają taki właśnie efekt.



pociągi jeździłyby w relacjach Gorzów-Piła
Był szynobus to go wzięli i uwalili. W latach przed 2006 rokiem byłby bodaj bezpośrednie pociągi pod dieslem - też uwalili. Ogólnie do Piły to jest nędza jeśli idzie o osobówki.


TURA wydłużyłbym z Gdynia - Chojnice aż do Gorzowa

Kochany panie to już było i to nawet na Chojnickich maszynach do GW dojeżdżali, ale w Krzyżu dopinali na 'pupę' biednemu fiacikowi jeszcze 7-8 pudeł Gorzowiaka i jechało to to ledwo co z tymi 12 sztukami, a potem Chojniczanie zapłakani byli, bo ich maszyny padały jak muchy. Później zaczęli podmieniać maszyny a na końcu uwalili ;]


A co Wy na to by Bachusa skierować na Ostbahn i dalej do Zielonej Góry?
I jak ma to niby jechać? Do Piły pod elektrykiem (podmianka-diesel 10 minut), potem do Kostrzyna diesel i od Kostrzyna do ZG znów elektryk? Wiesz jakie porypane są manewry przestawienia w Kostrzynie z górnej na dolną? Już mamy z wymianą loka jakieś 20 minut minimum!


Połączenie ze Szczecinem by się przydało bez przesiadki w Krzyżu czy Kostrzynie.

I kolejne pytanie jak to ma jechać? Znów ze zmianami loka? Ile wagonów, jakie zestawienie, kto ma wystawiać i z czego?


Gdyby województwa się dogadały, można by rozpocząć współpracę polegającą na obiegu szynobusu (na myśli SA133, ale przydałby się takowy odpowiednik ATR220) między Gorzowem a Poznaniem.

Wiewiórki coś mówiły o trójczłonach mających zastąpić wagonowe 'szkolne' na odcinkach GW - Krzyż i GW - Kostrzyn. Niby na jesieni mają przyjechać dwa nowe szynobusy z Bydgoszczy.


Na pewno pasażerowie osobowych Krzyż - Poznań, mając szybsze połączenie, nie zatrzymujące się na mniejszych stacjach, gdyby było w odpowiednich porach, z niego by korzystali

Taki przyspieszony złożony z dużego SZT? Niegłupi pomysł, o ile znów nie będzie problemów z usterkami i się dogadają ma szanse funkcjonować, ale.. Obieg jest trochę długi, a szynobusy Krzyż - GW - Kostrzyn jeżdżą w takcie.
Skoro można coś zaproponować to ja proponuję:
IR Kostrzyn-Gorzów-Krzyż-Piła-Chojnice-Starogard Gdański-Tczew-Gdańsk-Sopot-Gdynia
IR Bydgoszcz-Toruń-Włocławek-Kutno-Zgierz-Łódź Kaliska-Zduńska Wola Karsznice-Chorzew Siemkowice-Herby Nowe- Lubliniec-Ozimek-Opole
IR Białystok-Tłuszcz-Pilawa-Dęblin-Puławy-Lublin
IR Opole-Kluczbork-Kępno-Ostrów Wielkopolski-Jarocin-Poznań Główny
IR Warszawa-Koluszki-Piotrków-Częstochowa-Zawiercie-Trzebinia-Kraków
A przypominam, że Gorzów Wielkopolski, to miasto wojewódzkie, oraz, że dotąd nie miało żadnego połączenia, którym mogło się "poszczycić" który byłby wizytówką tamtych okolic... Poznań ma ich ogrom... Zresztą w pociągach nocnych czas nie gra takiej wielkiej roli, jak w dziennych (co mi po tym, że z Warszawy wyjadę o 20-stej, jak na miejscu będę o trzeciej w nocy, tak przynajmniej się wyśpię i rano będę w Berlinie) - poza tym nie mówmy, że ostbahn, to kolejowe zadupie - szlakowa 100 km/h, tak samo jest przyzwoita jak na Polskie warunki... Poza tym Gorzów nie jest żadną pipidówą, tak samo Krzyż, czy inne ostbahnowe miasta...


Nikt tutaj niczego takiego nie sugeruje. Gonzor twierdzi, że dla mieszkańców Gorzowa zdecydowanie korzystniejsze finansowo byłoby wydłużenie relacji niemieckich pociągów regionalnych. Czy Ty uważasz, że to byłoby bezwzględne odcięcie Gorzowa?

Ja też byłbym za tym, ale jak na polskie warunki (Beton UTK) jest to zwyczajnie niemożliwe (Np, z koleją UBB) Tak samo nie mówmy o Berlinie... Policz ile Poznań ma połączeń z Warszawką, a ile Gorzów. Moniuszko jest w sam raz, aby rano zajechać do Warszawki, załatwić odpowiednie sprawy i wrócić...
Jeszcze zmiana kursowanie "Bachusa"

-Zielona Góra (EU07)
-Czerwieńsk
-Kostrzyn/n Odrą
-Kostrzyn Towarowy (SU45, zmiana czoła)
-Gorzów Wielkopolski
-Santok
-Nowe Drezdenko
-Krzyż
-Piła Główna
-Chojnice
-Wierzchucin
-Lipusz
-Kościerzyna
-Somonino
-Gdańsk Osowa
-Gdynia Główna Osobowa (EU07 )
-Sopot
-Gdańsk Główny.

+Wyższa prędkość
+Pociąg mija duże miasta (Chojnice, Kościerzyna, Piła, Gorzów, Kostrzyn)
+Poznań na tym nie straci, gdyż ma "Pomorzanina i Piasta" można też osobówką do Krzyża
+Większość jazdy po ostbahnie
+Zyskałby też region Kaszub, ponieważ mieliby pociąg pospieszny

-Dwukrotna zmiana loka (w Kostrzynie i Gdyni) i czoła (Chojnice), aczkolwiek można też puścić węglówką, przez Bąk
-Przejazd łącznicą (będącą w złym stanie) łączącej ostbahn i odrzankę w Kostrzynie.
Chyba już najwyższa pora na jakieś informacje, bo 14 grudnia 2008 zbliża się wielkimi krokami... Z uzyskanych przeze mnie informacji (na razie to tylko zarys) można wysupłać następujące, dotyczące naszego regionu:

1) "Giewont", "Cegielski" i "Bem" do wycięcia
2) "Hetman" ma kursować z Wielkopolski do Zamościa oraz Rzeszowa/Przemyśla
3) nowy pociąg relacji Przemyśl - Słupsk/Ustka
4) "Kinga" wydłużona do relacji Suwałki-Kraków/Zakopane
5) nowy całoroczny TLK "Pobrzeże" Kraków-Kołobrzeg przez Kielce, Radom, Gdynię
6) "Krakowianka" z grupą wagonów do Szczecina
7) nocny do Berlina ma kursować przez Wrocław, Poznań, Krzyż, Gorzów, Kostrzyn
"Kazimierz Wielki" Kraków - Warszawa - Kraków likwidacja
9) miejsce za "Kazimierza" wstąpi "Staszic" wydłużony do Warszawy Wschodniej codziennie, a w sezonie do Gdyni Głównej przesunięty na godz. 10.00 i stacja początkowa będzie Kielce.
10) "Długosz" relacji Kraków/Katowice - Lublin będzie miał taką relację Gliwice/Kraków - Lublin
11) "Sienkiewicz" Kielce - Warszawa przesunięcie na godz. 5.40
Na razie tyle mam info.
To mi się wydaje bezsensowne ale może by ktoś na to poszedł:Pospieszny „ Merkury ”: Zakopane 1:10, Poronin 17/18, Biały Dunajec 22/23, Nowy Targ 30/31, Chabówka 1:56/2:12, Maków Podhalański 40/41, Sucha Beskidzka 2:49/3:03, Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona 32/33, Kraków Płaszów 4:12/4:44, Kraków Główny 4:52/5:02, Krzeszowice 29/29, Trzebinia 43/45, Jaworzno Szczakowa 6:03/04, Mysłowice 19/20, Katowice 33/38, Chorzów Miasto 51/51, Bytom 7:05/06, Tarnowskie Góry 30/31, Herby Nowe 8:05/06, Krzepice 35/35, Wieluń 9:05/05, Wieruszów 31/31, Kępno 40/41, Ostrzeszów 58/58, Ostrów Wielkopolski 10:24/26, Pleszew 46/46, Jarocin 11:01/02, Środa Wielkopolska 33/33, Poznań Starołęka 55/55, Poznań Główny 12:03/09, Szamotuły 34/34, Wronki 44/44, Krzyż 13:03/05, Dobiegniew 20/20, Choszczno 37/37, Stargard Szczeciński 14:00/01, Szczecin Dąbie 18/19, Szczecin Główny 14:33 || Szczecin Główny 13:59, Szczecin Dąbie 14:13/14, Stargard Szczeciński 31/32, Choszczno 55/55, Dobiegniew 15:12/12, Krzyż 27/29, Wronki 48/48, Szamotuły 58/58, Poznań Główny 16:23/30, Poznań Starołęka 38/38, Środa Wielkopolska 17:00/00, Jarocin 31/32, Pleszew 47/47, Ostrów Wielkopolski 18:07/09, Ostrzeszów 35/35, Kępno 52/53, Wieruszów 19:02/02, Wieluń 28/28, Krzepice 58/58, Herby Nowe 20:27/28, Tarnowskie Góry 21:02/03, Bytom 27/28, Chorzów Miasto 42/42, Katowice 54/59, Mysłowice 22:12/13, Jaworzno Szczakowa 28/29, Trzebinia 47/48, Krzeszowice 23:02/02, Kraków Główny 29/34, Kraków Płaszów 23:41/0:22, Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona 1:01/02, Sucha Beskidzka 33/50, Maków Podhalański 58/59, Chabówka 2:27/40, Nowy Targ 3:05/06, Biały Dunajec 12/13, Poronin 17/18, Zakopane 3:25 // Kraków Płaszów 4:30, Kraków Główny 37/42, Włoszczowa Północ 6:10/11, Grodzisk Mazowiecki (PKP) 7:22/23, Warszawa Zachodnia 42/44, Warszawa Centralna 49/56, Warszawa Wschodnia 8:03/08, Tłuszcz 55/56, Małkinia 9:29/30, Czyżew 44/45, Szepietowo 55/55, Łapy 10:10/10, Białystok 26/38, Czarna Białostocka 11:00/00, Sokółka 18/19, Dąbrowa Białostocka 50/50, Augustów 12:19/20, Suwałki 12:52 || Suwałki 15:44, Augustów 16:16/17, Dąbrowa Białostocka 46/46, Sokółka 17:17/18, Czarna Białostocka 36/36, Białystok 17:58/18:10, Łapy 26/26, Szepietowo 41/41, Czyżew 51/51, Małkinia 19:10/11, Tłuszcz 44/45, Warszawa Wschodnia 20:33/38, Warszawa Centralna 45/50, Warszawa Zachodnia 55/56, Grodzisk Mazowiecki (PKP) 21:15/16, Włoszczowa Północ 22:27/28, Kraków Główny 23:46/52, Kraków Płaszów 23:59 /// Kraków Płaszów 4:55, Kraków Główny 5:02/15, Miechów 6:00/00, Kozłów 15/16, Sędziszów 24/24, Jędrzejów 37/37, Kielce 7:05/07, Suchedniów 35/35, Skarżysko Kamienna 43/45, Szydłowiec 57/57, Radom 8:19/22, Warka 9:09/09, Piaseczno 35/35, Warszawa Służewiec 52/52, Warszawa Zachodnia 10:05/07, Warszawa Centralna 12/20, Warszawa Wschodnia 27/33, Warszawa Gdańska 10:50 || Warszawa Gdańska 17:41, Warszawa Wschodnia 17:58/18:04, Warszawa Centralna 12/20, Warszawa Zachodnia 25/27, Warszawa Służewiec 39/39, Piaseczno 56/56, Warka 19:22/22, Radom 20:09/12, Szydłowiec 34/34, Skarżysko Kamienna 46/48, Suchedniów 56/56, Kielce 21:24/26, Jędrzejów 54/54, Sędziszów 22:07/08, Kozłów 15/16, Miechów 31/31, Kraków Główny 23:16/22, Kraków Płaszów 23:29



To pociąg pospieszny " Merkury" ale można by mu wymyślić inną nazwę relacji:
Zakopane - Warszawa Gdańska, przez Radom
Zakopane - Suwałki, przez CMK
Zakopane - Szczecin Główny (może w sezonie do Świnoujścia Port), przez Katowice, Bytom, Ostrów Wielkopolski, Poznań Główny....
Części składów są rozłączane w Płaszowie

Krzyż leżącej na trasie z Poznania do Szczecina? chodzi ci o Krzyż Wielkopolski?
http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/
http://mapy.amzp.pl/tk25_list.cgi?show=3162;sort=w

Tak dokładnie o tą stację chodziło, ale tyle to juz tez znalazłem Na mapach z Geoportalu nie widać układu torowego Myslałem raczej o czymś takim jak ma kolega ffox

Krzyż leżącej na trasie z Poznania do Szczecina? chodzi ci o Krzyż Wielkopolski?
http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/
http://mapy.amzp.pl/tk25_list.cgi?show=3162;sort=w

Ja tam zawsze marzylam o mapie topograficznej lagiewnik na lydce
Mi dziś w pracy wypalili z pomysłem zrobienia sobie na plecach mapy sytuacyjno-wysokościowej stacji Krzyż Wielkopolski (dla nieświadomych największe skrzyżowanie linii kolejowych w PL) nad którą się bawię ładnych kilka miesięcy
Dla mnie Dolny Śląsk nigdy nie będzie pyrami i kapuchą bo po prostu kocham tej region może nawet bardziej niż Wielkopolskę. Ta kraina ma w sobie magię i coś co sprawia że zawsze chce tam wracać. Ma niepowtarzalny klimat ( a nie wspomnę już o zabytkach i historii, która moim zdaniem jest ciekawsza i bardziej mnie jako pasjonata średniowiecza interesująca - niż historia Wielkopolski) Gdzie się człowiek nie ruszy to albo jaki zamek, albo krzyż pokutny - świadectwa przeszłości. Fakt, może i zaniedbane ale na pewno nie zapomniane, dużo się przecież teraz naprawia i odnawia. A że było jak było to nikt teraz tego nie zmieni, ba, jest to motor napędzający ku jeszcze wytrwalszemu odrestaurowywaniu tegoż regionu. Przynajmniej mi się tak wydaje.


trasa (na 4 dni) mogłaby wyglądać na przykład tak:
1 dzień: Drawno (wpływ do DPNu) - Bogdanka (biwak) | 29,7 km
2 dzień: Bogdanka - Kamienna (biwak) | 29,6 km
3 dzień: Kamienna - Przeborowo | 29,5 km
4 dzień: Przeborowo - Krzyż Wielkopolski | 10,9 km


no tak... liczyć nie nauczyli...
powinno być tak:
1 dzień: 19,7 km
2 dzień: 19,6 km
3 dzień: 19,5 km
4 dzień: 10,9 km


ja bym proponował odcinek Drawno - Krzyż Wielkopolski
Drawno leży 70 km (rzeką) od ujścia, dobra baza wodniacka - stanica, wypożyczalnia kajaków, leży nad dwoma jeziorami (będzie gdzie przypomnieć sobie swoje zdolności do kajakowania), zaraz zaczyna się Drawieński Park Narodowy...
a koniec w Krzyżu Wlkp., gdzie Drawa uchodzi do Noteci
odcinek na 3-4 dni (zależy kiedy chcielibyśmy skończyć - wieczorem trzeciego dnia czy z rańca 4...), tak sobie myślę...
a jeśli byśmy chcieli inną trasę to tak żebyśmy nie zahaczali o poligon, bo pewnie nie uda się nam przez niego przepłynąć i wtedy dochodzi jeszcze koszt przewiezienia kajaków (poligon na odcinku od j. Wiry do Prostyni)

Ja w drodze powrotnej z Beskidów zaliczyłem jeden z punktów Korony Wielkopolski. Oto widok na pasmo, w którym znajduje się ten szczyt. Kto odgadnie co przedstawia ten widok?

Podejrzewam że na pierwszym planie jest miejscowość Bralin a na horyzoncie Wzgórza Ostrzeszowskie z Kobylą Górą - widać Krzyż Milenijny.
Zdjęcie najprawdopodobniej wykonano z niebieskiego szlaku na południe od Bralina, może w okolicach wzgórza o wysokości 205m.
OSK Akropol
Co sądzicie o tym OSK ?? ja sam tam zdawałem zaliczone miły kontakt Polecam z okolić aby wybierali właśnie OSK Akropol więcej na http://akropol.of.pl/ lub

a ja jeszcze na NK nie widziałem plakatu
Wpisz do NK np. Taternik Krzyż Wielkopolski a ujżysz

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • piotrrucki.htw.pl

  • © wojtekstoltny design by e-nordstrom