krola nazguli
wojtekstoltny

Gra: Król Nazguli 2.01
Nazwa: bfme2ep1
Hasło: 512
IP założyciela: 5.181.86.60

Można to ściągnąć żeby nie trzeba było wpisywać:
http://hamachi.cc/control/join.php?n=bfme2ep1&p=512

Jakby ktoś nie wiedział co zrobic żeby grać w Króla Nazguli przez Hamachi niech dołącza.
ja gram ale nie mam króla nazguli
Kawałek nazgula dla Junior Admina, a kawałek Króla Nazguli dla Admina. Chyba tak jest dobrze.
Cześć !
Ostatnio urządzam swój pokój w stylu Śródziemia. Naszła mnie ochota pokazać to wam. Ewentualnie dawajcie jakieś komentarze :)

Oto zbiór książek na półce....



Białe Drzewo Gondoru



PS: Wybaczcie za czekoladki pod nim

Mapa Śródziemia



Miecz na ścianie.... (Króla Nazguli)



Gra na półce (WP:Konfrontacja) - planszowa... super..
W tym pierścień w tle.



A tu miecz z bliska... na tle mapy.



Na razie to tyle, ciąg dalszy nastąpi. Możecie komentować i dawać uwagi :)

Pozdrawiam
Morgomir
Na forum był poruszony temat, kto jest silniejszy itp.
TO JA wam powiem, że to na pewno był Król Nazguli. Rzecznik Saurona był Czarnym Numenorejczykiem (człowiekiem) których Sauron sobie zdobył podczaz pobytu w Numenorze.
Racja, zgłębił dużo tajników magii, ale nie określano go mianem Czarnoksiężnika.


Tam jeszcze pisaliście, że czemu Sauron nie wysłał Króla Nazguli żeby kontraktował z Aragornem i jego świtą ? Ponieważ unicestwiła go Eowina z Rohanu, wraz z Hobbitem Meriadokiem Brandybuckiem pochądzcego z Shire`u. I jego duch ulotnił się do Mordoru. Tak pisało w książce.
Do Króla Nazguli podszedł rzecznik, uśmiechnął się ( jeśli można to tak nazwać ) po czym rzekł.
- Mój Pan i Mistrz, Sauron Wielki wita cię zgubo Ludzi, ma dla ciebie zadanie. - znowu uśmiechnął się. - Tutaj jest zwój z jasnymi instrukcjami. - po czym odszedł, zostawiając cię sam na sam ze zwojem, od razu, czytasz go: Oczekuj sowitej zapłaty za swe trudy, pamiętasz tęstarą ladacznicę Szelobę? Trza się jej pozbyć, jej i jej potomstwa, udaj się do jej jaskini niedaleko Cirith Ungol, tam, pod twe rozkazy zostaną oddane oddziały Orków i Uruk-Hai

Nie wiesz, kto wypisał te rozkazy, w każdym razie, chyba byś go zabił, że w taki sposób się do ciebie wyraża...

W każdym razie, robota czeka.
1) Z całą pewnością :
Gandalf (za wszystko)
Elrond (za minę, którą zrobił, kiedy jego tajna narada wzięła w łeb)
Legolas (za styl walki)
2) Ze złych lubię przede wszyskim Czarnoksiężnika z Angmaru (lub króla nazguli, jak kto woli). Taki złyyyy... . I właaadczyyy...
Saruman też przejdzie, ale już nie dorównuje Czarnoksiężnikowi...
Dol Guldur – twierdza, położona na wzgórzu Amon Lanc, w południowo-zachodniej części Mrocznej Puszczy. Wzniesiona została około roku 1050 Trzeciej Ery, jak sekretna kryjówka Saurona, który powrócił ze wschodu. Mędrcy odkrywszy to miejsce (około 1100 roku) początkowo przypuszczali, iż siedzibę obrał tam sobie jeden z Nazguli. Sauron bowiem ukrywał swoją tożsamość, przybrawszy miano Czarnoksiężnika ((...) tam się oddawał czarom, a wszystkie stworzenia bały się Czarnoksiężnika z Dol Guldur (...))[2]. Przez następne lata ukrywał się tam, a prawie cały las ogarnęły złe moce. Strach przed nim sięgał również Doliny Anduiny, a jej mieszkańcy często uciekali stamtąd (np. Éothéodzi w 1977 roku). Około 2060 roku potęga Saurona znacznie wzrosła. Gandalf, przeczuwając kim naprawdę jest Czarnoksiężnik, potajemnie udał się do Dol Guldur. Jednak Sauron uciekł przed nim na wschód. Powrócił w 2460 roku, będąc dużo silniejszym, choć nadal mienił się Czarnoksiężnikiem. Po jego wpływem znajdowali się Balchothowie, którzy najeżdżali Gondor za rządów namiestnika Ciriona. W 2850 roku, Gandalfowi udało się ponownie wniknąć do twierdzy. Wreszcie upewnił się kto tak naprawdę jest panem Dol Guldur (wtedy też znalazł w lochach krasnoludzkiego króla Thráina II). Czarodziej usiłował przekonać Białą Radę do uderzenia na Saurona (2851 rok), lecz do tego nie doszło, głównie za sprawą Sarumana. Ostatecznie atak nastąpił w 2941 roku, jednak Sauron spodziewał się tego i wycofał się na wschód, po czym skrył się w Mordorze. W 2951 roku, gdy ogłosił jawnie swój powrót, wysłał do Dol Guldur trzech Nazgûli, by na nowo zajęli ta twierdzę. Odtąd pozostawała tam dwójka Upiorów (jednym z nich był Khamul), aż do czasu, gdy wyruszyli oni na poszukiwanie Jedynego Pierścienia (3018 rok).
Armilist LO i LoME(są takie same):
Sauron Necromanta
Ork Szaman
Ork Kapitan
Spider Queen
Kasztelan z Dol Guldur
Wild Warg Chieftain
Ork Warrior
Giant Spider
Bat Swarm
Wild Warg
Mordor Troll
Katapulta Mordorska
Taktyka:
Dol Guldur ta armia bardzo klimatyczna oraz skomplikowana w prowadzeniu. Mamy wiele jednostek o Bardzo ciekawych statystykach. Bardzo ciężko jest grać przeciwko tej Armii jednak przy dobrej defensywie i dużej ilości jednostek mamy szanse na zwycięstwo. Rozpiska Dol Guldur wygląda bardzo prosto:
-bohater w postaci Nekromanty, Kasztelana, Spider Queena lub Szamana
-jakaś elita jak Spiderki, nietoperze lub wargowie (jako szybki atak)
-dużo orków w różnych uzbrojeniach
Zapraszam do dyskusji
Pozdro Morgoth
Historia:
O Angmarze co ciekawe wiemy relatywnie niewiele. Może mieć to związek z tym, iż większość zapisków z bibliotek Arnoru (gdzie zapewnie o głównym przeciwniku kraju napisane zostało wiele) uległo całkowitemu zniszczeniu podczas długoletnich wojen i oblężeń jak np. w przypadku oblężenia Fornostu. Jedyne zapiski jakie mistrz Tolkien nam pozostawił na temat Angmaru znajdujemy w Czerwonej Księdze, lecz wiadomości w niej zawarte są dość skąpe z uwagi na fakt, iż wszelkie wzmianki o domenie Czarnoksiężnika najpewniej pochodziły z kronik Gondoru (przepisane do Księgi w czasie IV Ery) bądź też z zapisków z Rivendel dokonanych przez Bilba Bagginsa.
Królestwo Angmaru (po elficku Żelazna siedziba) powstało prawdopodobnie ok. 1300 roku Trzeciej Ery. Jego założycielem był Wódz Nazgulów, Czarnoksiężnik, którego potem zwano Czarnoksiężnikiem z Angmaru. Państwo to sięgało swoim obszarem w okolice Ettenmoors. Jego głównym ośrodkiem i stolicą było Carn Dûm (nazwa ta oznacza po elficku Czerwony zmierzch) . Ponieważ Czarnoksiężnik był sługą Czarnego Władcy Saurona, uważa się, że wojny z następcami królestwa Arnoru (Arthedainem, Cardolanem i Rhudaurem) prowadzone były za wiedzą i zgodą Władcy Pierścieni. Można się domyślać, że głównym celem wysłania Witch-kinga na północ było właśnie doprowadzenie do zniszczenia królestwa Północy i całkowite usunięcie potomków Isildura z tego świata.
Z biegiem czasu Czarnoksiężnik wszedł w tajne porozumienie z wodzem górali z Rhudauru, który zobowiązał się wspomagać go w wojnie z Arnorem. Gdy król Arthedainu Argeleb I zaczął wysuwać roszczenia do panowania nad całym dawnym obszarem Arnoru, połączone siły Rhudauru i Angmaru zaatakowały go (1356 rok). Jednak jego synowi Arvelegowi I z pomocą sił Lindonu i Cardolanu, udało się odepchnąć natarcie wrogich wojsk i utrzymać linię obrony wzdłuż Wichrowych Wzgórz. Przez najbliższe kilkadziesiąt lat Dúnedainowie strzegli całej granicy przed następnymi atakami. Ponoć w tym czasie wojska Czarnoksiężnika oblegały Rivendell.
W 1409 roku nastąpił miażdżący najazd armii Angmaru. Wojska Arvelega poniosły klęskę, a on sam zginął. Terytorium Cardolanu zostało spustoszone (jedynie na Kurhanach obronili się nieliczni tamtejsi Dúnedainowie), natomiast Rhudaur dostał się pod całkowitą kontrolę popleczników Czarnoksiężnika. Ostatecznie jednak armia Angmaru została zmuszona do odwrotu przez króla Araphora, syna Arvelega, którego wsparł posiłkami Círdan. Wkrótce potem oddziały elfów z Lindonu, Rivendell i Lórien na dłuższy czas powstrzymały napór sił Czarnoksiężnika. Na ponad 500 lat jego królestwo nie było w stanie przeprowadzić ataku podobnego do tego z 1409. Najprawdopodobniej w tym czasie miały miejsce głównie niewielkie najazdy. Po Wielkim Morze (1637 rok), kiedy to wymarła większość mieszkańców
Cardolanu i państwo upadło, złe duchy (Upiory) z Angmaru opanowały teren Kurhanów. W 1851 roku Czarnoksiężnik zaatakował Arthedain, lecz został pokonany przez króla Aravala.
Ostatecznie 1974 roku, za panowania Arvedui, syna Araphanta, Czarnoksiężnik zgromadził ogromne siły i przypuścił atak na Arthedain, przejmując jego stolicę Fornost i całkowicie niszcząc ostatnie królestwo Dúnedainów. Pokonany Arvedui uciekł na północ, a później poniósł śmierć w wodach Zatoki Forochel.
Taktyka:
Czym jest armia Angmaru? W kwestii taktyki łatwiej powiedzieć, czym siły Czarnoksiężnika nie są. Angmar zdecydowanie nie jest armią defensywną. Oczywiście można na wstępie powiedzieć: „Co za bujda! Każdą armię w LotRze da się złożyć defensywnie tylko trzeba się postarać”. Teza o tyle uniwersalna, co błędna, bowiem ma ona swój wyjątek. Tym wyjątkiem jest właśnie armia Angmaru z uwagi na fakt, iż jednostki z domeny Witch-kinga charakteryzują się stosunkowo niskim współczynnikiem obrony oraz mają bardzo słabe zdolności strzeleckie, które powinny być przynajmniej poprawne, aby armia skutecznie się broniła. To właśnie skłania siły Angmaru do przebywania w ciągłej ofensywie, w czym hordy Króla Nazguli są bardzo skuteczne. Niestety ta „jedyna słuszna” doktryna ma swoje wady głównie z uwagi na fakt, iż jest „jedyna”, przez co przeciwnikowi łatwo jest przewidzieć styl grania Angmarem.
Jednostki:
Król Nazguli
Shade
Barrow-wight
Burhdur
Gulavhar
Wild Warg Chieftain
Golfimbul
Kapitan orków
Wojownik orków
Wild warg
Warg raider
Spectre
Cave troll
Zapraszam do dyskusji
Nazguli i Króla Nazguli to może być tak jakby latanie w powietrzu czyli spacja i ciężki atak. Ale pewnie to nie jest.
Fakt jest tam instrukcja tylko w tej ściągniętej wersjii do króla Nazguli nie ma pliku ini.big jest tylko folder ini. A ten mod dodaje też Arnor?
mnie rozwalaja takie botki co grają ludźmi w króla Nazguli na 4k i rąbia aragorna i samych itilienów zero myślenia....
ja jakoś do Króla Nazguli nie ejstem przekonany taka ciota z niego lekka ale magowie to gandzio wymiata co do łuczników to nie ma innego wyboru a frodem nie grałem jako zwiadowcą
myślę że 250 jednostek po każdej stron by wystarczyło jak po śmierci by się automatycznie odnawiały np po 2 sekundach to by była rzeź ale twórcy się nawet nie postarali , nie zrobili nawet szarży konnicy na orków a to by było świetne ^^ a ja czekam z niecierpliwością na moda a dubbing będzie bo z 2 - noc króla nazguli są już kwestie ^^ do ea to wyślij może coś zarobisz
tylko ze jest problem to jest manu do Króla Nazguli ale ja i tak mam wiec jest git
znalazłem fajny portal bitewny warto się tam troche rozejrzeć http://lordoftherings.fil...Shell_Map;95677 a tak to znalazłem tam fajnego moda do króla nazguli lookajcie


Wole alegro ale tak na serio to tak raczej króla nazguli ufunduje
Coś się skombinuje może króla nazguli zaoferuje bo tylko ja mam ;D jak coś to ja sponsoruje


Nie wiem na co to ale ładnie wygląda i przedstawia Eowinę i króla Nazguli
napis na górze własnej roboty Tylko ja wiem co znaczy

Dodane po 1 minutach:

(obróbka 80% paint xP 20% photoshop )
-Konic tego dobrego-wchodze w krąg zrzucam dwóch nazguli z koni młotem w króla celuje z świetlenego promienia wydobywającego sie z młota.
Z najdalszych zakątków Eriadoru w Śródziemiu, nowi śmiałkowie przygotowują się do stanięcia naprzeciw zła z zachodu. Siły Mordoru się mobilizują, Nazgule poszukują Jedynego Pierścienia, a całą krainę spowił strach. Do tego świata wkraczają nowi poszukiwacze przygód - ludzie, krasnoludy, elfy, a nawet hobbity. Współpracując w małych i dużych grupach, będą eksplorować świat i walczyć z siłami Saurona. A może będą woleli budować domy i rozpalać ogniska? Lub spotykać w tawernie na piwie, przy dźwiękach pieśni i opowieści? Albo tworzyć mithrilowe miecze dla dzielnych wojowników? Niezależnie od tego co wybierzesz, będzie to Twój świat w Śródziemiu, Twój dom w krainie Tolkiena.
Doświadcz klasyki Tolkiena - spotkaj sławne postacie, jak Gandalf, czy drużyna pierścienia. Eksploruj legendarne lokacje, takie jak gospoda pod Rozbrykanym Kucykiem, czy Rivendell. Walcz z przerażającymi przeciwnikami - Nazgulami, trollami, czy Uruk-Hai!
Pokonaj cienie z Angmaru - dołącz do drużyny i walcz z siłami Saurona. Zmierz się z armiami króla Nazguli na północy. Ochraniaj Shire i wykorzeń zło z Wichrowego Czuba.
Badaj starożytne krainy - odbądź podróż przez Śródziemie, zbierając opowieści, wiedzę i artefakty, zwiększające siłę Twojego bohatera. Dokonuj wspaniałych czynów i wypełniaj wymagające odwagi zadania, pracując nad umiejętnościami prowadzonej postaci.
Stwórz wyjątkową postać - przeżywaj przygody jako człowiek, elf, krasnolud lub hobbit. Po zdecydowaniu się skąd pochodzi Twoja postać, wybierz kolor skóry, włosów, oczu i wiele więcej. Wyposaż się w przedmioty takie jak twarde zbroje krasnoludów, fikuśne pancerze elfów, czy bronie, wykute dzięki wiedzy o zamierzchłych czasach.
Wybierz jedną z siedmiu klas postaci - zadawaj duże ilości obrażeń jako Champion, chroń swoją drużyną jako Guardian, oszukuj przeciwników jako Burglar, lub wypróbuj jedną z pozostałych możliwości - Captain, Hunter, Minstrel i Lore-master.
Walcz sam, lub z innymi graczami - dzięki setkom godzin rozgrywki, w grze Lord of the Rings Online zawsze jest coś do zrobienia, samemu lub w drużynie. Sam twórz swoją historię, lub dołącz do drużyny z innymi graczami, by toczyć epickie boje z orkami, Nazgulami, a nawet Balrogami! Dobrze współpracujące zespoły graczy mogą też używać specjalnych koordynowanych ataków, by zadawać olbrzymią ilość obrażeń, leczyć towarzyszy lub odzyskiwać magiczną energię. Gra zapewnia również system Player vs. Player, pozwalający graczom na walkę między sobą o chwałę i honor.
Twórz przedmioty, legendarne i całkiem zwyczajne. Gracze mogą wykuwać bronie i pancerze do walki z siłami Saurona, lub poświęcić się bardziej pokojowym zajęciom, takim jak gotowanie czy uprawianie pola. Ci, którzy poświęcą się dla zostania mistrzami w swoim fachu, będą mogli stworzyć legendarne przedmioty o niezwykłej jakości. Pełne dramatyzmu momenty - Lord of the Rings Online oferuje wielki, otwarty świat i filmowe momenty, dzięki którym gracz jeszcze bardziej wciąga się w opowiadaną historię.
Wchodź w interakcje z innymi graczami - spotkaj się i nawiąż kontakt z setkami innych graczy, fanów opowieści Tolkiena. Zrelaksuj się w gospodzie pod Rozbrykanym Kucykiem w Bree, pod Zielonym Smokiem w Shire, czy w jednym z wielu innych podobnych miejsc na terenie Śródziemia.
Odbądź podróż przez Śródziemie - doświadcz epickiej historii dzięki setkom zadań, stworzonych jako rozwinięcie fabuły Władcy Pierścieni. Podróżuj po znanych lokacjach oraz miejscach zupełnie nowych, stworzonych specjalnie z myślą o grze. Doświadcz Śródziemia jak nigdy wcześniej !








Byłem dziś w sklepie nie-dla-idiotów i zobaczyłem Króla nazuli. Pisało tam coś o nowej armii - Angmarze. Jak tylko znajde fundusze musze sobie to zakupić.


No właśnie to jest dodatek do Bitwy o Śródziemie 2. Bardzo dobra gra; porusza wątek, którego było mało w książkach Tolkiena. To samo z wersją podstawową - jest zdecydowanie lepsza niż jej poprzedniczka. Walka z Mordorem dawno mi się znudziła, a tu o dziwo - nowość! Bitwy o północne Śródziemie - to dopiero coś...
Co do Króla Nazguli, narazie wstrzymuję się z jego zakupieniem, bo mimo iż gra wyszła w grudniu 2006, cena nadal nie spadła. Ten dodatek jest droższy niż jego wersja podstawowa. Mam nadzieję, że wreszcie ta cena się unormuje - powiedzmy do 40 zł, a wtedy będę miał wszystkie części Bitwy o Śródziemie.
Nie wiem czy każdy o tym słyszał, ale ponad rok temu stworzono dodatek do Bitwy o Śródziemie II - Król Nazguli.
Akcja gry dzieje się w północnej części Eriadoru, kiedy to rosło w siłę Królestwo Czarnoksiężnika - Angmar. To oznacza, że mamy do czynienia z nową nacją i kampanią. Przeciwnikami trolli i innych podwładnych Króla Nazguli są ludzie i elfy z północy...
Jak myślicie? Czy opłaca się kupować ten dodatek? Czy może ktoś go już posiada?

Wielokrotnie zmieniała się też postać posła i to, czy miał być zidentyfikowany jako Król Czarnoksiężnik (co wymagałoby innego zakończenia walki z Merrym i Eowyn na Polach Pelennoru lub jej braku). Ale na pewno miał to być któryś z nazguli ("jego ubiór okrywał pustkę").
W tekście nie ma już nic więcej o Wysłanniku Barad-dur (1). Znalazłem już tylko krótką wzmiankę: "jest on żywym człowiekiem, porwanym za młodu, który umiłował zło i stał się potężnym sługą Saurona" oraz , że: "był to szlachetny mąż z Gondoru". W Powrocie Króla znajduje się przypuszczenie, że jest on Czarnym Numenorejczykiem.
Przypisy:
1) Na początku pisało Wysłannik Morgulu, ale była to najpewniej pomyłka.

Drugi półfinał zaplanowaliśmy na wczoraj, lecz z niewiadomych mi przyczyn Gil-galad nie wydał mi otwartej bitwy. Może musiał się zająć partyzantami na tyłach lub inna rebelią. Moje amie już w obrębie granic jego państwa plądrują i grabią wioski. Czekam aż wyda mi otwartą bitwę. Potem ruszę już wprost na zmobilizowaną, liczną i dobrze wyposażoną oraz dowodzoną armię Lord of Rings'a, króla Nazguli w dziwnym hełmie u jego granic.

wszakże do końca niedzieli jeszcze niemal całe dwa dni już teraz uprzedzam, że mecz być może nie odbędzie się w terminie i wnoszę aby w takiej sytuacji NIE rzucać walkowerem, gdyż było by to ze szkodą dla całego turnieju.
być może pisze tego posta przedwcześnie, coby Gil-galadowi nie wypadło, w dwa dni z pewnością się z tym upora.

To było by, na razie, na tyle. Pozdrawiam
Beorn, władca doliny Anduinny

Chcociaż wg. przepowiedni Czarnoksiężnik nie miał zginąć z ręki "męża". Dlatego też, nie jest wykluczone, ze gdyby sie spotkali ostatecznie Gandalf "musiałby" przegrać bo tak chciała przepowiednia.
Mogę się mylić, ale chyba"zabić" to nie jest równoznaczne z "pokonać"?
Przepowiednia, to tylko kilka słów, które wypowiedział Glorfindel do ostatniego króla Gondoru.
Pamiętajcie, że u brodu na Bruinen, Czarnoksiężnik został pokonany (nie zabity).
A poza tym:
"Zobaczyli wszystkie Nazgule, krążące niby sępy w powietrzu nad Zębatymi Wieżami"(WP t.3,"Czarna Brama się otwiera")
Mam pytanie: chodziło o 8, czy 9 szt. Nazguli?

Cytat:
Do miasta wjechał Wódz Nazguli. Wielka, czarna postać ukazała się w wyłomie na tle krwawej łuny. Bramą której nie przestąpił dotąd żaden nieprzyjaciel, Wódz Nazguli wjeżdżał do
twierdzy, a wszyscy pierzchali przed jego obliczem.
Wszyscy - z wyjątkiem jednej osoby. Przed bramą nieruchomy Gandalf w milczeniu trwał na Szarogrzywym, ten bowiem, jedyny spośród rumaków na ziemi, potrafił opanować tak wielką trwogę.


Władca Pierścieni Powrót Króla, wydawnictwo Zysk i S-ka 2001, Jerzy Łoziński.

Oto jest scenka wjazdu Czarnoksiężnika z Angmaru do Minas Tirith, On kontra Gandalf.
Gdyby Rohhirimowie nie przybyli na Pola Pelennoru i doszłoby do walki Gandalfa z Wodzem Nazguli, jak myślicie kto wygrałby ten pojedynek???

Cytat:
Gdyby Rohhirimowie nie przybyli na Pola Pelennoru i doszłoby do walki Gandalfa z Wodzem Nazguli, jak myślicie kto wygrałby ten pojedynek???


Wódź Nazguli. Gandalf był, hm, mężczyzną, a mężczyzna nie mógł Wodza ( ) pokonać. Taka przepowiednia była.

Hm, ja bym temat wkleiła do tematu o przepowiedni. Był gdzieś kiedyś, Arin go zakładała, z tego co pamiętam...

EDIT:

Bingo. http://elendili.pl/viewtopic.php?t=2620

Więc dodaję, że na mój gust w przepowiedni chodzi o mężczyznę, a nie o człowieka. Tolkien tego drugiego zazwyczaj pisał wielką literą.

Halcatra napisał/a:
Gandalf był, hm, mężczyzną,


Ale nie był człowiekiem. Wszak powiedział w Fangornie, że nie spotka się nikogo potężniejszego (groźniejszego) od niego o ile się nie stanie przed Czarnym Tronem.

Witam

Czy wynik walki GB vs. WN nie jest oczywisty?
Wygrał by Gandalf Biały.

argumenty:

1) Natura Gandalfa - wszak nie był człowiekiem - bliscy "krewni" mędrców w Śródziemu to paradoksalnie Sauron i Balrog z Morii (ta sama natura). Skoro Gandalf poradził sobie z silniejszym krewniakiem w Morii - to czy było by dla niego problemem - uporać się z jednym upiorem stworzonym z człowieka?

2) Władza nad Ogniem - specjalnością Gandalfa była szeroko pojęta pirotechnika - a o ile dobrze pamiętam upiorom pierścienia ogień, wybitnie nie służy.

3) Ten dobry - należy też pamiętać ze w świecie WP, Gandalf Biały jest wysłannikiem Potęg Ardy i sprzyja mu sam Eru. Zatem siłą rzeczy skazany jest na sukces.
:/

1) Natura Gandalfa - wszak nie był człowiekiem - bliscy "krewni" mędrców w Śródziemu to paradoksalnie Sauron i Balrog z Morii (ta sama natura). Skoro Gandalf poradził sobie z silniejszym krewniakiem w Morii - to czy było by dla niego problemem - uporać się z jednym upiorem stworzonym z człowieka?
Władza nad Ogniem - specjalnością Gandalfa była szeroko pojęta pirotechnika - a o ile dobrze pamiętam upiorom pierścienia ogień, wybitnie nie służy.
Ten dobry - należy też pamiętać ze w świecie WP, Gandalf Biały jest wysłannikiem Potęg Ardy i sprzyja mu sam Eru. Zatem siłą rzeczy skazany jest na sukces

Hmmm... w takim razie gdzie sens poświęcenia się wszystkich zabitych w Wojnie o Pierścień skoro i tak byli skazani na sukces?

Nie pamiętam cytatu ake dziewięć z pierścieni trafiło do królów ludzi, nie królowych czy księżniczek.
Historia zna przypadki, kiedy kobieta nosiła miano króla (np. nasza Jadzia ). Pytanie, jak jest duże prawdopodobieństwo, że i w Śródziemiu takie sytuacje miały miejsce ...
Hmmm... Gdyby Wódz Nazguli była kobietą (Eru, to brzmi jak z Seksmisji xD), to w tym wypadku walka Eowyny z tą Wodzem nabierałaby innego kolorytu ...
Odradzam temat. No więc w nie mam przy sobie Silmarilliona ale zapamiętałem pewien bardzo ważny fragment. Było w nim napisane iż troje z Nazguli było książętami Númenorskimi. Czarnoksiężnik z Angmaru był najpotężniejszym z upiorów. Czyli mógł być także najgorszym, za życia. Czyli Witch King mógł być księciem Númenoru stojącym po stronie króla. Jeżeli Sauron był naprawdę zły, kazałby swojemu sługusowi zniszczyć potomków swego rodu. Wysłał czarnoksiężnika więc wszystko składałoby się w jedną całość.

To trochę pogmatwane ale postaram się przytoczyć mniej więcej o co chodzi. Mianowicie gdyby moja teza była trafna [w co akurat nie wierzę] to wyglądałoby to mniej więcej tak.

Sauron, wysyła do zniszczenia Arnoru swego najpotężniejszego sługę Króla Nazguli [nie używał jeszcze wtedy miana Czarnoksiężnika z Angmaru] potomka królów Númenoru. On za pomocą Czarnych Númenorczyków, orków, trolli i innych plugawych istot niszczy królestwo północy, lecz po przegranej bitwie z Eldarami i Edainami ulatnia się z Angmaru. Taki koniec spotyka królestwo Arnoru.

Moja teza najpewniej nie jest trafna, ale wolałem spróbować swoich sił w tym temacie.
Ja natomiast zagłosowałem na:
1.Śmierć Theodena
2.Gdy książka kończy się w Szarych Nabrzeżach
3.Gdy flota z Umbar wpływa do miasta (przed informacją, że są to Dunedainowie)

Od siebie dodałbym jako przygnębiający moment złamania różdzki Gandalfa przez Króla Nazguli oraz zniszczenie wielkiej bramy Minas Tirith.
Myślę, że ta dyskusja jest jałowa, bo ogólnie przyjęło się, że przepowiednia dotyczy mężczyzny. Wskazuje na to sam fakt śmierci Króla Nazguli z ręki Eown.
Eldarion, moim zdaniem porównanie Hurina i Ust Saurona nie jest za bardzo udane, gdyż po stronie dobra, samym Minas Tirith, mieliśmy duzo więcej bohaterów imiennych o wyższych rangach, jak Denethor, Faramir, Aragorn, Imrahil i Boromir (a takze Gandalf). Po stronie Mordoru (z tych znaczących) znamy zaś tylko Saurona, Króla Nazguli i Usta Saurona . Czy więc jedna z 3 najważniejszych postaci po stronie zła jest zwykłym "ministrem od papierków?"
Obejrzałam.
Na wstępie muszę zaznaczyć, że nie jestem zagorzałym fanem Narnii w żadnej postaci, choć książki generalnie mi się podobają, a fragmenty są naprawdę niesamowite. Do bestiariusza mam stosunek lekko półśredni , nie trafia do mnie koncepcja równoległych światów (w dodatku z hm bezświatem pomiedzy nimi, gdzie można istnieć i działać i podejmować decyzje) No ale o filmie mówiąc: akurat bestiariusz był bez zarzutu. Fauny, centaury, gryfy, nawet feniks w tej wersji były wiarygodne (w obrębie swojego świata). Generalnie piekne zdjęcia (ujęcie, kiedy z szafy spada zasłona jest nieziemskie, krajobrazy też). Niestety, zaobserwowałam kilka dłużyzn (nie jestem w stanie ich wymienić, widziałam film tylko raz, nie mam mozliwości powtórki, ale pamiętam, że ziewałam i patrzyłam na zegarek w kinowych ciemnosciach) I najwiekszy zarzut: dlaczego tyle scen w tym filmie kojarzy sie z innymi filmami? Pękający wodospad powinien mieć jeszcze kilku Nazguli na przykład... Sceny bitewne wydawały mi się (i nie tylko mi, dzieciakom obok mnie także) nieudolną przeróbką Dwóch Wież (ktoś zdaje się z tyłu sali nawet krzyknął "berio!" ) , a po wbiciu miecza w krę usłyszałam: "no to teraz będziesz musiał wołać króla Artura, żeby to wyciągnął" Kiedy (zmartwychwstanie Aslana?) drzewa zaczęły dziwnie się zachowywać, wyglądały bardziej na enty niż na nimfy drzew czy driady i to też zostało dostrzeżone i skomentowane.

PS: ja wiem, że moje dzieciaki mają specyficzne skojarzenia W końcu zamiast "do widzenia" mówią mi "navaer"
Ja raczej nie rozpowiadam, że jestem miłośnikiem Tolkiena. Jednemu koledze, lubiącemu książki, nic nie powiedziałem, z prostego powodu - jest potteromaniakiem(czyt. garncarzofilem) .Koleguję się jeszcze z jednym "molem", nie powiedziałem mu, ale zrobię to niedługo, bo może chociaż jego ztolkienizuję.
A mojego najlepszego przyjaciela próbowałem, i wciąż będę to robił.
Niestety, on raczej nie lubi książek i kiedy mu powiedziałem, że WP ma 1500 str., spojrzał na mnie jak na wariata.
Na szczęście film obejrzał i obiecał, że przeczyta Hobbita. A z doświadczenia wiem, że ten ostatni wciągnie go i będzie MUSIAŁ przeczytać też i WP.
Ponadto w następnym roku szkolnym zamierzam zaproponować pani polonistce, by Hobbit był lekturą.
A co do rodziców i brata - brat nie umie jeszcze czytać. Ale ja już zadbam o to, by był tolkienistą. Tacie bardzo sie spodobala historia śmierci króla Nazguli. Mama nie ma nic przeciwko mojemu zainteresowaniu, pod warunkiem, że nie zapominam o bardziej pożytecznych zajęciach - np. o językoznawstwie.

1. 12 plastikowych goblinow, 4 farbki (4ml): Chaos Black, Schorched Brown, Mithril Silver, Goblin Green + kartonowe figurki
2. 4 gondorczykow z 2 ery i 8 elfow z 2 ery, 4 farbki (4ml): Gold, Regal Blue, Elf Flesh i Skull White.
3.10 plastikowych uruk hai.
4.Frodo(Druzyna pierścienia), 1 farbka (4ml): blood red + kartonowe figurki
5.Aragorn (Dwie wieże)
6.Lurtz
7.12 plastikowych Rohirrimów
8.Legolas, 1 farbka (4ml):
9.Kapitan Uruk hai
10.10 plastikowych Uruk hai
Numer specjalny: Gandalf Biały na Cienistogrzywym
11.Boromir (druzyna pierścienia)
12.Gandalf Szary (Khazad-Dum)
13.Plastikowe koniki Rohanu
14.Platikowi jeźdźcy Rohanu
15.Saruman
16.Ugluk
17.Grishnak + kartonowe figurki
18.Eomer na koniu
19.3 farbki (4ml):Red Gore, Bestial Brown, Dwarf Flesh
20.12 plastikowych goblinów
21.Gimli + kartonowe figurki
22.Plastikowe ruinki
23.12 plastikowych gondorczyków z Minas Tirith
24.12 plastikowych orków z Mordoru
25.Samwise Gamgee (Powrót króla)
26.Faramir + kartonowe figurki
27.Zestaw oblęzeniowy Uruk hai
28.Haldir (Dwie wieże)
29.Theoden (z zestawu "Heroes of Helm's deep)
30.Beserker
31.Zestaw oblęzeniowy Uruk hai
32.Merry i Pippin
33.12 plastikowych gondorczyków z Minas tirith
34.Gondorian standard
35.Galadriela
36.Elrond
37.Witch King (FotR)
38.Grima Wormtongue
39.Gandalf biały
40.Sztandarowy Rohańczyk straży przybocznej theodena
41.12 Plastikowych orków
42.Mordor orc standard.
43.Faramir na koniu
44.8 gondorczykow z 2 ery i 4 elfow z 2 ery
45.Gil-Galad
46.Elendil
47.Isildur
48.Gorbag
49.Shagrat
50.12 plastikowych Rohirrimow
51.Gamling
52.Eowina (z zestawu "The fall of Witch King")
53.Hama
54.Plastkikowe ruinki
55.Rycerz z Minas Tirith ze sztandarem
56.Gothmog
57.Denethor
58.Kapitan orków z Mordoru
59.Faramir (Powrót Króla)
60.Boromir w zbroji
61.Aragorn (Drużyna pierścienia)
62.Bilbo
63.Gollum (Dwie Wieże)
64.Eomer (Powrót króla)
65.Theodred
66.Plastikowe koniki Rohanu
67.Plastiki jeźdźcy Rohanu
68.Plastikowe Wargi
69.Plastikowi jeźdźcy Wargów
70.12 Plastkiwych Haradrimow
71.Król Umarłych
72.12 plastikowych orków
73.Merry iPippin (Powrót Króla)
74.Król Nazguli (Powrót Króla)
75.Zestaw do konwersji
76.Legolas w zbroji (Powrót Króla)
77.Kapitan Easterlingów
78.Król Aragorn (Powrót Króla)

by Pipin
ze strony arda.er.pl


Spis pochodzi z forum strony internetowej srodziemie.sfan.pl, a konkretniej stąd.

Pozdrawiam
No właśnie tu pojawiają się 2 malutkie pytanka :
1.Skoro Aragorn dostał od Galadrielii pochwę na Andurila, mówiła, iż klinga dopyta z tej pochwy nigdy nie splami się, ani nie złamie. A co by było gdyby drasnęła dowódcę Nazguli, bo jest także napisane, iż szczeznąć musi każde ostrze które draśnie Straszliwego Króla?
2.Skoro Czarnoksiężnik miał moc, iż każde ostrze ulegało destrukcji przy ciosie, to czy jego pan- Sauron nie miał takiej mocy? Przecież Narsil po złamaniu się nie był już magicznym mieczem, bo uleciała z niego cała światłość, czyli Isildur można powiedzieć, że odciął Sauronowi pierścień kawałkiem zwykłego miecza?

Nazguli nie bali się ci z Eldarów, którzy byli po prostu od nich silniejsi.
Przecież nawet najsilnijsi Eldarowie znali przepowiednie , że króla Nazguli nie zabije żąden mąż , nawet najsilniejszy
No dobrze... A pozostałych ośmiu?

A co do zmarłych ludzi... Wydaje mi się, że ich dusze były zbyt słabe i zbyt... Odległe (:?:) od świata, by przerażać elfy - istoty o niezwykle przecież potężnych duszach.

Nazguli nie bali się ci z Eldarów, którzy byli po prostu od nich silniejsi.
Przecież nawet najsilnijsi Eldarowie znali przepowiednie , że króla Nazguli nie zabije żąden mąż , nawet najsilniejszy

Z tego co pamiętam to mieczyk niziołka, wykuty niegdyś na Północy, w królestwie szczególnie wrogim Sauronowi złamał czar Króla Nazguli. Pisało chyba, że żaden inny nie zdołałby tego dokonać czy jakoś tak. Gdy zdobędę Przekład polski to umieszzce cytacik
Taki był koniec miecza wykutego ongi prze ludzi z Westernesse i znalezionego przez hobbita pod kurhanem. Lecz dumny z jego losu byłby płatnerz, który go przed wiekami wykuwał w Królestwie Północy, gdy Dunedainowie byli młodym plemieniem, a najzawziętszym ich wrogiem było straszliwe królestwo Angmar, i jego król, Czarnoksiężnik. Żaden inny oręż, chociarz w mocniejszych rękach, nie zadał wrogowi równie dotkliwej rany, rozdzierając upiorne ciało, niszcząc zły urok, który niewidzialne ścięgna łączył ze źródłem woli.
Wytłuszczenie - Eldarion

Widać więc, że się mylisz. Nie jest powiedziane, że żadna inna broń nie mogła tego dokonać, ale to, że mieczyk Merry'ego dokonał czegoś, co nie udało się żadnemu innemu orężu - niezależnie od ręki, która nim władała.

Pozdrawiam!
Z tego co pamiętam to mieczyk niziołka, wykuty niegdyś na Północy, w królestwie szczególnie wrogim Sauronowi złamał czar Króla Nazguli. Pisało chyba, że żaden inny nie zdołałby tego dokonać czy jakoś tak. Gdy zdobędę Przekład polski to umieszzce cytacik
ja bym poprosil o króla nazguli i/lub uruk haia w zbroji

zdjęcia:
http://img137.imageshack.us/img137/8167/nazgul22jt.png
http://www.kropserkel.com/Images/uharmour2.jpg

oczywiście od boku )

Moze tez byc wladaca pierscieni powrot krola - RPG.

Haha xd Odkąd RotK to RPG? ^^

Polecam Kotora (takie gwiezdne wojny :p), BFME 1, 2 i Króla Nazguli, RotKa też :d

Lipny trochę ten nazgul

The Nemezis noob jesteś...

PS Xardas, nie, to szata Króla Nazguli z moda, hełm z osobnego.
Jeśli Ci wyjdzie, to zajmuje Harad.
Ale wiesz co? Mogłeś dodać państwo Króla Nazguli - Angmar.
Dostajesz
Łuk z Minas Thirit
Sztylet gondoru
Lekka zbroja
Stoisz na murach z resztą sprzymierzeńców widzisz :
2 Katapulty z kapitanami i 3 obsługantami
4 kapitanów orków
4 sztandarowych orków
4 mordorskie Trolle
20 obsługantów taranów
Około 235 orków z różnym uzbrojeniem
2 wieże oblężnicze
Grond
3 nazguli
1 króla nazguli

Nazgule lecą na was, katapulty strzelają, 2 wieże zbliżają sie do was

Co robisz?
Morgenstern to innaczej gwiazda zaranna albo wschodząca gwiazda, broń używana w średniowieczu zaopatrzona w kij i dużą metalową kulą na końcu z kolcami tak oto wygląda:
http://www.kaleidoshop.de/produktkatalog/produktgrafiken/morgenstern.jpg
czasami jest przymocowana (kula) na sztywno lub na łańcuchu. Wersja gdzie zamiast jednej kuli jest kilka mniejszych to KORBACZ.
Na pewno Tin ogladalas powrót króla w finałowej walce króla nazguli i Eowiny, on własnie używa lekko zmodyfikowanego morgensterna <'u>
koniec offtopu
Ja tam mam dwie własne definicje na te dwa pojęcia wg ktorych zawsze okręślam różnice między tymi dwoma.

Bohater - Ktoś kto zwykle przez przypadek dokonuje wielkiego czynu mającego dobre dla ogółu skutki (taki Merry z Tolkiena - w odpowiednim momencie znalazł się za plecami Króla Nazguli, albo Felix Jaeger - nie chciał zdychać w tej twierdzy krasnoludzkiej więc podniósł młot króla krasnoludów i ciepnął nim w Demona zanim ten rozszarpał na kawałki jedyną osobę która mogła go zabić czyli jego druha Gotreka).

Heros - ktoś kto majac predyspozycje do tego by dokonywać wielkich czynów robi to ale tylko z sobie samego tak naprawde znanych powodów [dla chwały (Achilles), bogatcw (Jarlaxe Baenre po wyściu na powieszchnie), lub bo poprostu tak trzeba (Regis "Pasibrzuch")].

Nie chciałem sie wypowiadac nie bedąc w kinie. Byłem 1 I i moge z czystym sumieniem stwierdzić że ten film to kich i klapa robiona pod publike. Scen bezsensownych w nim za trzęsienie, aż strach człowieka bierze.
Minas morgul oświetlone jak hipermarket podczas wypżedarzy,
,minas tirith wygląda jak kartonowa wioseczka, o wiezach sypiących sie po pierwszym tarfieniu z orkowych katapult nie wspomne.

Dalej mamy orki uszykowne do bokju niczym rzymskie legiony w schludnych śliczniutkich czworobokach, a to przeciez ci sami orkowie którzy we dwuch sie za łby biorą a we trzech mordują :razz: .


Elrond ruszający swą szlachetną dup... pod dunharoow żeby z Aragorna zrobić pieska na elfie usługi.


No i szeloba której sam pociągnął z buta, ba z buta on butów przecież nawet nie maił.


Lawa w której sie topisz jak w wodzie miast spłonąć.

I gondorskie zbroje zwijane ze sreberek niechybnie metodą świstakową.

Legolas batman zabijający strzałą zwieże które ma pewnie czaszke grubą na pół metra


Eowinka dwoma ciosami miecza odrąbująca łeb latającego wierzchowca króla nazguli.

I można by tak jeszcze ze pół strony A4 co najmniej napisac.
Lepiej nie. Bezsensownych zdań zatrzęsienie. Aż strach człowieka bierze.
Nie chciałem sie wypowiadac nie bedąc w kinie. Byłem 1 I i moge z czystym sumieniem stwierdzić że ten film to kich i klapa robiona pod publike. Scen bezsensownych w nim za trzęsienie, aż strach człowieka bierze. Minas morgul oświetlone jak hipermarket podczas wypżedarzy, ,minas tirith wygląda jak kartonowa wioseczka, o wiezach sypiących sie po pierwszym tarfieniu z orkowych katapult nie wspomne.
Dalej mamy orki uszykowne do bokju niczym rzymskie legiony w schludnych śliczniutkich czworobokach, a to przeciez ci sami orkowie którzy we dwuch sie za łby biorą a we trzech mordują .
Elrond ruszający swą szlachetną dup... pod dunharoow żeby z Aragorna zrobić pieska na elfie usługi . No i szeloba której sam pociągnął z buta, ba z buta on butów przecież nawet nie maił. Lawa w której sie topisz jak w wodzie miast spłonąć. I gondorskie zbroje zwijane ze sreberek niechybnie metodą świstakową. Legolas batman zabijający strzałą zwieże które ma pewnie czaszke grubą na pół metra i Eowinka dwoma ciosami miecza odrąbująca łeb latającego wierzchowca króla nazguli. I można by tak jeszcze ze pół strony A4 co najmniej napisac .


Marne 5 na 10 niew więcej.
Byłbym zapomniał... 10/10 Kaze :p Za Króla Nazguli
PLAY 2/2007



Nowy rok witamy w PLAYU specjalnym rankingiem, który w sposób, jakiego nie znajdziecie nigdzie indziej podsumowuje cały ten, który minął. Na jego potrzeby wymyśliliśmy od nowa wiele kategorii: oprócz gier ogólnie najlepszych, są też zawiedzione nadzieje, najsprytniejsi wrogowie, najładniejsze scenografie, nagrody dla fizyki w grze, poczucia humoru albo pomysłowych poziomów. Kategorii jest aż 19, na dodatek dorzucamy kalendarium, przypominające o pamiętnych datach 2006 roku. Jest co poczytać.

Przygotowaliśmy też dużą atrakcję dla fanów 8Bita - nasz komiksowy bohater zbliża się swoimi wielkimi krokami do 50-tego numeru, więc zapragnął znaleźć się bliżej swoich miłośników. A my - zapragnęliśmy mu pomóc, więc wrzuciliśmy go na dwustronicowy plakat! Stylizowany na reklamę gier komputerowych - niech zawiśnie w pokoju!

Oprócz tych dwóch materiałów, w PLAYU jak zwykle nie brakuje świeżych tekstów. Graliśmy w Supreme Commandera, Battlestations: Midway, Test Drive'a Unlimited, Raymana: Szalone Kórliki, The Guild 2 czy Bitwę o Śródziemie II - Króla Nazguli. W reportażach zaś donosimy o The Sims 2: Cztery pory roku, najnowszym dodatku do tej bestsellerowej serii.



Pełne wersje:

SILENT STORM PL (2003) - Coś dla fanów serii Jagged Alliace, a wiemy, że była ich masa. Ta turowa gra taktyczna dzieje się podczas II wojny światowej. Jako dowódca elitarnego oddziału mamy pod kontrolą pięciu specjalistów, z którymi na tyłach wroga wykonujemy akcje specjalne. W teamie są między innymi zwiadowca, snajper, człowiek od ciężkiej broni maszynowej, czy inżynier. Zasady są proste: w każdej turze każda postać ma ograniczoną liczbę punktów ruchu. Wydajemy je na skradanie się, strzelanie, albo zwiad. Zabawy jest więc masa, bo trzeba planować ruchy z wyprzedzeniem - tak, by nie zaskoczyli nas wrogowie. Głębi zabawie dodaje to, że w miarę postępów, zdobywamy doświadczenie i rozwijamy cechy wszystkich żołnierzy.

ROAD TO FAME PL (2004) - Porównania do Need for Speedów będą pewnie nieco na wyrost, ale wśród ulicznych wyścigów Road to Fame to wciąż szybki i wściekły gracz. Zaczynamy jako nieznany kierowca, który ma za zadanie zostać najlepszym w mieście. A to oznacza wspinaczkę w rankingach - nie mozolną, ale i nie szybką. Środkiem do celu jest oczywiście samochód, z początku wyjątkowo średni, później coraz mocniej tuningowany. Tras jest wiele i są zróżnicowane: w metropolii ściga się inaczej, niż na wsi czy profesjonalnym torze. Co ważne, prawie wszędzie daje się odnaleźć skróty czy tajne przejazdy. Dla fanów polskiego przemysłu motoryzacyjnego atrakcja: możliwość odpicowania maluchów.

PRO PINBALL: FANTASTIC JOURNEY (1999) - Serii Pro Pinball nie trzeba przedstawiać - to prawdziwy weteran, wyjątkowo realistyczny i absolutnie nie starzejący się pod względem graficznym. Fantastic Journey ma wszystko, co powinien: dobrą fizykę bil i wierność odwzorowania prawdziwych automatów. Przykładowo tablica wyników przypomina oryginał oparty o diody LED. Mogą one być wielobarwne, lub - tak jak to bywa w rzeczywistości - jednokolorowe. Stół umieszczony w Fantastic Journey ma też najczęściej spotykane bonusy i atrakcje. Gra obsługuje wysokie rozdzielczości obrazu, a pole rozgrywki oglądać daje się z trzech różnych ustawień. Uwaga: W Windows XP by gra działała płynnie należy uruchamiać ją w trybie zgodności z Windows 95.
W końcu doczekaliśmy następnej serii Bitwy o Śródziemie!

Pokieruj siłami zła!
Władca Pierścieni, Bitwa o Środziemie II, Król Nazguli to przede wszystkim zupełnie nowa frakcja, nowa kampania dla jednego gracza oraz dodatkowe jednostki dla wszystkich sześciu armii. Za sprawą tego oficjalnego dodatku, gracze mają wyjątkową okazję, by poznać mroczną stroną Śródziemia...
W trakcie kampanii dla jednego gracza prezentowana jest historia Króla Nazguli. Przedstawiane są wydarzenia związane z jego dojściem do władzy, dominacji Angmaru i inwazji na wielkie królestwo Arnor, ojczyzny przodków Aragorna. Aby w pełni doświadczyć zła, gracze mogą poprowadzić armię Angmaru w trybie potyczki, wieloosobowym oraz Wojna o Pierścień.
Twórcy gry odwzorowali świat Władcy Pierścieni zgodnie z warunkami umowy zawartej z The Saul Zaentz Company (działającej pod nazwą handlową Tolkien Enterprises), dzięki której EA zdobyło prawa do tworzenia gier na podstawie książek, niezależnie od odrębnego porozumienia, na mocy którego może produkować gry na podstawie filmów studia New Line Cinema.

Cechy gry:
- W oficjalnym dodatku rozwinięto wszystkie cechy podstawowej wersji Władca Pierścieni, Bitwa o Środziemie II. Nowa kampania i nowe jednostki to tylko najważniejsze zmiany.
- Zapoznaj się z nieznanym wcześniej okresem historii Śródziemia. Bądź świadkiem dojścia do władzy przez Króla Nazguli, dominacji nad Angmarem i inwazji na Arnor. Te wydarzenia opisane zostały wyłącznie w książkach, nie przedstawiono ich w filmowej trylogii Władca Pierścieni.
- Innowacyjne nowe jednostki wymuszają stosowanie zupełnie nowych strategii. Wyszukaj wroga, oceń sytuację, a następnie wydaj rozkaz Władcy Niewolników, by przyzwał hordę potworów. Możesz także zwerbować czarnoksiężnika i rzucać niszczycielskie zaklęcia, za które płacisz duszami akolitów.
- Dostosuj swoją strategię i sprostaj zadaniom stawianym w zróżnicowanych misjach kampanii dla jednego gracza.
- Innowacyjne narzędzie służące do tworzenia bohaterów oferuje niesamowite możliwości.
- Spróbuj swoich sił w rozbudowanym trybie Wojna o Pierścień.
W historii Śródziemia pojawia się kilka wzmianek o słynnych koniach. Nie są to oczywiście „postacie” pierwszoplanowe, ale nie odgrywają też do końca marginalnej roli. Poza tym, że dzięki nim bohaterowie mogą się szybko przemieszczać z miejsca na miejsce, są one także bardzo dobrymi przyjaciółmi, wiernymi towarzyszami drogi i walki. Co więcej, często okazują się jeszcze bardziej przydatne, ratując życie swoich panów. Przedstawiam wam więc najbardziej znane konie.

Arod – Był to jeden z dwu koni użyczonych Trzem Łowcom, Aragornowi, Legolasowi i Gimlemu, przez Eomera w czasie Wojny o Pierścień. Był to bardzo szybki i wytrzymały koń, co normalne jest dla zwierząt wychowanych w Rohanie. Arod był koniem Legolasa i Gimlego i niósł ich przez tereny Rohanu, przeszedł Ścieżkę Umarłych, a także brał udział w Bitwie na Polach Pelennoru.

Asfaloth – Był to biały i szybki koń Glorfindela, na którym Frodo uciekł Nazgulom u Brodu Bruinen i zaniósł go do Rivendell.

Bill – Był to kuc, którego w roku 3018 Trzeciej Ery, kupili hobbici od Billa Ferny’ego w Bree. Dzięki staraniom Sama, który się nim zaopiekował, Bill wyzdrowiał i był szczęśliwy, gdyż nie był już głodzony i wykorzystywany przez swojego poprzedniego pana. Przez większą część drogi do Rivendell, niósł Froda, a potem był koniem Drużyny Pierścienia. Odesłany spod Zachodniej Bramy Morii, Bill powrócił do Rivendell, a po Wojnie o Pierścień znów był kucem Sama.

Cienistogrzywy – Był to najpiękniejszy i najszybszy koń Rohanu w czasach Wojny o Pierścień, ze szlachetnej rasy Mearasów. W 3018 roku Trzeciej Ery król Rohanu, Theoden, pozwolił wybrać Gandalfowi konia, ze swojej własnej stadniny. Wybór padł na Cienistogrzywego i odtąd byli oni praktycznie nierozłączni. Cienistogrzywy nosił Gandalfa bez żądnego siodła, czy uprzęży, przez całą Wojnę o Pierścień. Był to niezwykły koń, który potrafił biec bezustannie przez dwanaście godzin, wyprzedzał nawet wierzchowce Nazguli. Swoje imię otrzymał w związku ze swoją srebrzystą sierścią.

Felarof – Był to pierwszy koń z rasy Marasów, był więc ojcem wszystkich koni. Kiedy próbował go ujeździć Leod, Felarof zrzucił go i zabił. Sztuka ta udała się jednak synowi Leoda, Eorlowi, nowemu królowi Rohanu.

Gapa – Jeden z kuców, które wzięły udział w wyprawie Froda z Bucklandu do Rivendell. W czasie pobytu w Bree, został porwany, jednak później się odnalazł i do końca życia przebywał u Barlimana Butterbura.

Hasufel – Jeden z koni, które użyczył Trzem Łowcom, Aragornowi, Legolasowi i Gimlemu, Eomer. Był on wielki, a jego sierść była koloru szarego.

Nahar – Biały koń Oromego, który prawdopodobnie był praojcem koni i przodkiem Mearasów.

Obieżyświat – Kucyk, który zaniósł Froda do Shire po Wojnie o Pierścień, a także do Szarej Przystani, w czasie Ostatniej Wyprawy Powierników Pierścienia.

Ognistonogi – Koń z Rohanu, na którym jeździł Eomer w czasie Wojny o Pierścień.

Ogon – Jeden z kuców, które wzięły udział w wyprawie Froda z Bucklandu do Rivendell. W czasie pobytu w Bree został spłoszony i uciekł ze stajni, jednak później wrócił i resztę swojego życia spędził u Barlimana Butterbura.

Ostrouchy – Jeden z kuców, które wzięły udział w wyprawie Froda z Bucklandu do Rivendell. W czasie pobytu w Bree został spłoszony i uciekł ze stajni, jednak później wrócił i resztę swojego życia spędził u Barlimana Butterbura.

Pulpet – Kuc Toma Bombadila.

Rochallor – Koń Fingolfina, który został wychowany w Valinorze, a następnie przybył do Śródziemia razem z wyprawą Feanora i innych Wygnańców.

Roheryn – Koń Aragorna, którego otrzymał od Arweny. W czasie Wojny o Pierścień Roheryn został przyprowadzony Aragornowi przez Halbarada i od tej pory Aragorn jeździł na nim, aż do końca Wojny o Pierścień.

Stybba – Kuc z Rohanu, którego Theoden podarował Merry’emu. Stybba niósł go w czasie podróży do Dunharrow.

Śnieżnogrzywy – Jeden z Mearasów, koń króla Rohanu, Theodena. Brał udział między innymi w Bitwie na Polach Pelennoru, w czasie której został zabity przez Króla Nazguli. Padając przygniótł swojego pana, przyczyniając się do jego śmierci.

Windfola – Koń z Rohanu, który w czasie Bitwy na Polach Pelennoru niósł Eowinę i Merry’ego.


http://bagend.elx.pl/articles.php?id=187


króla nazguli poproszę
Gra naprawdę dopracowana, chociaż jednostki Angmaru są raczej niezbyt trudnymi przeciwnikami. Mam wrażenie, jakby EA chciało odcinać kupony od filmowego sukcesu filmów Jacksona. Kupiłem Króla Nazguli, ale podstawka była lepsza, ciekawsza, bardziej wciągająca, klimatyczna, bezbłędna. Szczególnie w "Bitwie..." podobały mi się olejne obrazy zamieniające się w ruchome animacje komputerowe, które stały na wysokim poziomie zarówno wizualnym, jak i estetycznym.
Mi się podobał Eljah Wood w roli Froda...

Podobało mi się jak zagrał w "Powrocie Króla" kiedy nim zawładnął pierścień ...

Albo jeszcze jak go zranił miecz jednego z Nazguli
np. co?
nazywam się Michał. Mieszkam w Gdańsku. Mam 14 lat. Lubie gry RPG, MMORPG.
Grałem w tibię ale się znudziłem ją. Przeszedłem Władce Pierścieni powrót Króla, Bitwa o Śródziemie I, II, II Król Nazguli gram...
Jakieś pytania...
Ja nie zbieram figurek, ale mam talię kart ze strony internetowej. Mam też gry:
Powrót Króla, Bitwa o Śródziemie I, II, II dodatek Król Nazguli.
W dodatku jest fajna rasa Anghmaar...
To znaczy że dobrze odpowiedziałem? Jeżeli tak to oto moje pytanie:
Jak się nazywa siedziba króla Nazguli?
Udało mi się znaleźć trochę czasu na wstępną rozgrywkę z RyTo. On wybrał Wolne Ludy, mi przypadło w udziale dowodzenie siłami rewolucji niosącymi postęp, industrializację (patrz Saruman) i ideę jedności całego Śródziemia pod stabilnymi rządami silnej ręki .

Oto krótka historia z pkt. widzenia kronikarzy Saurona:

Pierwsze uderzenie sił nastąpiło na północy. Sauron widząc, że nie przekona ludów Zachodu do swej wizji nowego lepszego świata słowami emisariuszy zdecydował się podjąć bardziej zdecydowane działania. Po długim marszu z Mordoru osiągnięto pierwsze cele: Dale - miasto ludów Północy, Erebor ? kranoludzką twierdzę, oraz ziemie najgorliwszych obrońców starego porządku ? Królestwo Leśnych Elfów. W międzyczasie szpiedzy Saurona donieśli, że w Ereborze siedzi Gandalf Biały ? znany (i niestety potężny) łotr i mąciwoda, który od dawna agitował na rzecz wojny z Siłami Pokoju. Ziarno niestety padło na podatny grunt i zanim wojska Saurona dotarły pod krasnoludzkie mury brodate pokurcze zdążyły rozpocząć już mobilizację.

W tym wypadku orkom i ich ludzkim sprzymierzeńcom (tak, tak - lud pracujący wschodnich miast i wsi przyjął słowa Prawdy i dołączył do wojny po właściwej stronie) nie pozostało nic innego jak ogniem i mieczem potraktować siły reakcji. Długo i zacięcie bronili się kontrrewolucjoniści, ale opór to był daremny. Szczególnie, gdy do akcji wszedł najpotężniejszy generał Saurona, zwany królem Nazguli. Na nic się zdała moc Gandalfa - zginął pod gruzami Ereboru. Dale przechodziło z rąk do rąk, by w końcu zostać wyzwolone przez nowe siły orków nadchodzące z południa. Po błyskawicznym ataku zostały zdobyte także ziemie leśnych elfów, gdzie schronienia szukały zdziesiątkowane siły wycofujące się po wcześniejszych walkach w Dale.

W tym samym czasie ludy północy i elfy przeprowadziły koncentrację sił w Górach Mglistych i zaatakowały tam siedziby sił sprawiedliwości i pokoju. Zamek na Górze Gundabad został zdobyty i rozpoczęła się rzeź, z której nie uszedł żywy żaden ork. Zwycięzcy w szale bitewnym dopuścili się straszliwych zbrodni dniami i nocami torturując tych, którzy walczyli za sprawę rewolucji. Miejsce to do dziś stanowi symbol męczęństwa garstki bohaterów, którzy stawili czoła krwiożerczym bestiom z Zachodu. Kolejnym celem ataku stał się kompleks kopalń w Morii. Tym razem obrońców było więcej i siły elfów wykrwawiły się w kolejnych szturmach na umocnione pozycje orków wspartych przez siły wiernego soujsznika Saurona ? Sarumana. Los elfiego ludu przypieczętował późniejszy podbój Lorien kończący wojnę o Pierścień.

Jeżeli już o Sarumanie mowa, pora omówić jego udział w całym tym szlachetnym przedsięwzięciu, jakim było jednoczenie Sródziemia. Saruman, jako wielki mędrzec, doskonale rozumiał ideę postępu. Za swój cel postawił sobie rozprawę z ustrojem feudalnym Królestwa Rohanu. W tym celu przeprowadził błyskawiczną industrializację swych ziem oraz powołał pod broń wiernych Uruk-Hai i Dunlendingów wygnanych niegdyś ze swych ojcowizn przez przodków króla Theodena. Rohirrimowie długo zastanawiali się nad tym, po której stronie się opowiedzieć. Gdy w końcu dołączyli do obozu zgniłych tyranów, było już za późno. Armia Sarumana wykonała błyskawiczny atak na ziemie Rohanu i po krótkim szturmie zajęła Helmowy Jar. Próba odbicia twierdzy przez Theodena zakończyła się najkrwawszą bitwą tej wojny. Obie strony straciły ponad połowę swoich sił. Wyczerpani Rohirrimowie nie mieli już sił by zaatakować Helmowy Jar i wycofali się z powrotem do zamku w Edoras. Tam przyjęli posłów Sarumana (zwanego także Łaskawym), którzy przybyli z ofertą zawieszenia broni.

Gondor, który niedawno przyłączył się do wojny po stronie tzw. Wolnych Ludów pozostał teraz sam na placu boju. Dni nowego tyrana, Aragorna, zasiadającego na tronie w Minas Tirith były policzone...

Na zakończenie pora wspomnieć co nieco o bandzie złodziei, którzy chcieli ograbić Saurona z jego bardzo ważnego artefaktu. Otóż, plątał się taki Frodo Baggins po leśnych traktach wraz ze swoją obstawą siepaczy. Długo wymykali się pościgowi orków i Nazguli. W końcu zmęczeni schronili się w Lorien, gdzie pozostali aż do jego upadku.

Tak więc, wszystko dobre co się dobrze kończy jak mawiali klasycy Sauron Wielki złamawszy opór sił starego porządku mógł spokojnie zająć się odszukaniem pierścienia i zjednoczeniem wszystkich pod swoim panowaniem. Nastały czasy postępu technologicznego, obalono tyranię feudalnych książąt, wrogowie rewolucji zostali zgnieceni. Ci, którzy na to zasłużyli, żyli w szczęściu i dostatku...pod Cieniem, który przykrył całe Sródziemie


P.S. Czy można wystawić figurkę pieszą Króla nazguli (tego co jak miecz wyciąga) jako nazgula? To chyba nie będzie różnicy praktycznie.


Róznica jest ale przezyjemy to i tak tylko lokal może byc.
Dobra.... zrobię tak - jak dostane paczkę (która chwilowo zaginęła na poczcie) do czasu turnieju to wpadne

P.S. Czy można wystawić figurkę pieszą Króla nazguli (tego co jak miecz wyciąga) jako nazgula? To chyba nie będzie różnicy praktycznie.
chyba chodzi o króla nazguli jak on miał....... Witch King of Agramar ?
Jak już się kłócicie, to pogodzę. Odpowiednik Nazgula dać jako wojownika a odpowiednik króla Nazguli jako jednostkę przyzywaną.
Zbieram mordor i nie wiem jaką teraz kupic jednostkę mam :Saurona , duzy box mordoru szamana i króla nazguli . Ale niestety orki zabija sie na 5 wienc potrzebuje czegos mocniejszego z tej armi co proppnujecie kupić??
Myślałem o gotmogu , dowudcy trolli i orkach z morannoru.
Z góry dzięki za pomoc!

GEN - ORTOGRAFIA PSIA MAĆ!!!! Sam se to poprawisz, albo kasuję
Był hobbitem, synem Saradoka Rozrzutnego z rodu Brandybucków, który pochodził z Shire. Przyjaźnił się z Frodem i dowiedziawszy się od Samwise’a o jego podróży do Imladris postanowił mu towarzyszyć. Tam wbrew protestom Elronda został wcielony do Drużyny Pierścienia. W przeciwieństwie do Pippina w czasie pobytu w Rivendell studiował mapy i wytrwale słuchał opowieści zasłyszanych u tamtejszych Elfów. W czasie Wojny o Pierścień przeżył liczne przygody. Zostaje porwany wraz z Peregrinem przez orków w pobliżu Wodogrzmotów Rauros. To w ich obronie staje waleczny Boromir, aby polec w chwalebnej dla niego walce. Dzięki interwencji Rohirrimów Hobbici zostają uwolnieni, lecz niezauważeni przez Jeźdźców Rodanu. Błąkając się między drzewami wrogiego Fangornu.

Dzięki wiedzy Meriadoka oceniają swoje położenie. Tam też spotykają najstarszego pasterza drzew Fangorna – Drzewca. Ich obecność sprawia, że Drzewiec organizuje Wiec, po którym zakończeniu Entowie ruszają zniszczyć Isengard w odpowiedzi za zło wyrządzone im przez Sarumana. Po odnalezieniu ich na ruinach Isengard przez swoich przyjaciół, Merry wstępuje na służbę u króla Theodena. Mimo nakazu pozostania w Rohanie razem z księżniczką Eowiną wyruszył do Minas Tirith i wraz z nią zabił Wodza Nazguli. Raniony „tchnieniem” bliski śmierci zostaje uzdrowiony przez Elessara.

Po zakończeniu Wojny o Pierścień Meriadok zostaje pasowany na rycerza Rohanu. Wkrótce po tym wydarzeniu wraca do Shire, gdzie jako prawdziwy rycerz był dowódcą Hobbitów w Bitwie Nad Wodą. Po śmierci ojca odziedziczył Buckland, ożenił się z Estellą Bolger. W 1432 roku nazwany zostaje Wspaniałym i otrzymuje hojne dary od króla Eomera i Eowiny z Ithilien. W 1484 roku (kalendarz Shire)składa swe urzędy i na wezwanie Eomera udaję się wraz z Pippinem do Rohanu. Po śmierci króla Riderrmarchii udają się do Gondoru. Zmarli kilka lat później w Minas Tirith, gdzie zostali pochowani w Rath Dinen – Grobowcu Królów, wśród najznakomitszych postaci chodzących niegdyś po Śródziemiu. Merry i Pippin dzięki wodzie pitej w lesie Fangorn byli najwyższymi Hobbitami w historii (cztery i pół stopy).
Jest to królestwo Króla Nazguli.Nie warto tam iść,chyba że życie ci życie nie miłe.Tego krolestwa strzeże potężna brama do owego pomieszczenia.
Tak właśnie szukałem kogoś dla Kreii i o nim też myślałem. Ale Kreia była potężna i nauczała a Grima wręcz przeciwnie, sam cały czas się uczył i zbyt potężny też nie był. Jego jedyną bronią było kłamstwo i powołanie się na Sarumana, że jak go nie posłuchają to jego pan wszystkich zniszczy.

Visas Marr - Rzecznik Saurona/Usta Saurona/Głos Saurona/Mouth of Sauron - Visas zajęła wysoką pozycję u Nihilusa, była też być może zastępczynią na Revanger'ze (w końcu u Sith'ów władzę musi trzymać Sith), była uczennicą Nihilusa i była tylko jemu podległa, również była jego posłańcem. Rzecznik Saurona zajmował wysoką pozycję, był jego "ustami" i heroldem, to on nakłaniał do przejścia w imię Saurona na jego stronę różne ludy i kraje. Visas pałała się magią Sith'ów, rzecznik magią Saurona,był bowiem komendantem twierdzy Barad-dûr. Również ani Oko Saurona nie mogło mówić ani z Nihilusem nie szło się w języku Sith dogadać, więc Nihilus miał Visas( oprócz Siona ) a Sauron( oprócz Króla Nazguli )miał swego rzecznika.
Ja to się tak w gry obłowiłem, że nie wiem kiedy to wszystko przejdę
Też miałem okazje dostać Króla Nazguli
Ogólnie niezłe poprawki, chociaż mogliby dać więcej.
Moja ocena : 9/10
Hej, no to jak będzie z tymi tytułami? Dzisiaj przykminiłem, że postów mi się trochę uzbierało już, a tytuł ciągle ten sam, czerstwy z resztą ("Współpracownik SB"). Nie dało by się tego "Króla Nazguli"?
lubie oba programy ale wolę ViVę....więcej fajnej muzyki...choc MTV jest fajne bo PImp My Ride tam leci ....

Arnor (państwo Elendila ojca Isildura) czy Angband (państwo Króla Nazguli 1500 lat przed WP)??
Lord of the Rings Online: The Shadows of Angmar


Wymagania systemowe
Minimalne:

Procesor: Intel Pentium® 4 1.8 GHz
Karta Graficzna 64 MB NVIDIA® GeForce® 3 lub ATI® Radeon® 8500
DirectX 9.0c
System Operacyjny Windows® XP
RAM 512 MB
Ilość miejsca na Dysku 7 GB
Internet 56 kbps modem
Napęd 2x DVD-ROM

Zlaecane:

Procesor: Intel Pentium® 4 2.8 GHz
Karta Graficzna 128 MB NVIDIA® GeForce® FX 6800 lub ATI® Radeon® X850
DirectX 9.0c
System Operacyjny Windows® XP/Vista
RAM 1 GB
Ilość miejsca na Dysku 10 GB
Internet Stałe łącze
Napęd 2x DVD-ROM

ofc. jak masz lepszy komputer to lepiej

Z najdalszych zakątków Eriadoru w Śródziemiu, nowi śmiałkowie przygotowują się do stanięcia naprzeciw zła z zachodu. Siły Mordoru się mobilizują, Nazgule poszukują Jedynego Pierścienia, a całą krainę spowił strach. Do tego świata wkraczają nowi poszukiwacze przygód - ludzie, krasnoludy, elfy, a nawet hobbity. Współpracując w małych i dużych grupach, będą eksplorować świat i walczyć z siłami Saurona. A może będą woleli budować domy i rozpalać ogniska? Lub spotykać w tawernie na piwie, przy dźwiękach pieśni i opowieści? Albo tworzyć mithrilowe miecze dla dzielnych wojowników? Niezależnie od tego co wybierzesz, będzie to Twój świat w Śródziemiu, Twój dom w krainie Tolkiena.


Doświadcz klasyki Tolkiena - spotkaj sławne postacie, jak Gandalf, czy drużyna pierścienia. Eksploruj legendarne lokacje, takie jak gospoda pod Rozbrykanym Kucykiem, czy Rivendell. Walcz z przerażającymi przeciwnikami - Nazgulami, trollami, czy Uruk-Hai!
Pokonaj cienie z Angmaru - dołącz do drużyny i walcz z siłami Saurona. Zmierz się z armiami króla Nazguli na północy. Ochraniaj Shire i wykorzeń zło z Wichrowego Czuba.
Badaj starożytne krainy - odbądź podróż przez Śródziemie, zbierając opowieści, wiedzę i artefakty, zwiększające siłę Twojego bohatera. Dokonuj wspaniałych czynów i wypełniaj wymagające odwagi zadania, pracując nad umiejętnościami prowadzonej postaci.
Stwórz wyjątkową postać - przeżywaj przygody jako człowiek, elf, krasnolud lub hobbit. Po zdecydowaniu się skąd pochodzi Twoja postać, wybierz kolor skóry, włosów, oczu i wiele więcej. Wyposaż się w przedmioty takie jak twarde zbroje krasnoludów, fikuśne pancerze elfów, czy bronie, wykute dzięki wiedzy o zamierzchłych czasach. Wybierz jedną z siedmiu klas postaci - zadawaj duże ilości obrażeń jako Champion, chroń swoją drużyną jako Guardian, oszukuj przeciwników jako Burglar, lub wypróbuj jedną z pozostałych możliwości - Captain, Hunter, Minstrel i Lore-master.
Walcz sam, lub z innymi graczami - dzięki setkom godzin rozgrywki, w grze Lord of the Rings Online zawsze jest coś do zrobienia, samemu lub w drużynie. Sam twórz swoją historię, lub dołącz do drużyny z innymi graczami, by toczyć epickie boje z orkami, Nazgulami, a nawet Balrogami! Dobrze współpracujące zespoły graczy mogą też używać specjalnych koordynowanych ataków, by zadawać olbrzymią ilość obrażeń, leczyć towarzyszy lub odzyskiwać magiczną energię. Gra zapewnia również system Player vs. Player, pozwalający graczom na walkę między sobą o chwałę i honor.
Twórz przedmioty, legendarne i całkiem zwyczajne. Gracze mogą wykuwać bronie i pancerze do walki z siłami Saurona, lub poświęcić się bardziej pokojowym zajęciom, takim jak gotowanie czy uprawianie pola. Ci, którzy poświęcą się dla zostania mistrzami w swoim fachu, będą mogli stworzyć legendarne przedmioty o niezwykłej jakości.
Pełne dramatyzmu momenty - Lord of the Rings Online oferuje wielki, otwarty świat i filmowe momenty, dzięki którym gracz jeszcze bardziej wciąga się w opowiadaną historię.
Wchodź w interakcje z innymi graczami - spotkaj się i nawiąż kontakt z setkami innych graczy, fanów opowieści Tolkiena. Zrelaksuj się w gospodzie pod Rozbrykanym Kucykiem w Bree, pod Zielonym Smokiem w Shire, czy w jednym z wielu innych podobnych miejsc na terenie Śródziemia.
Odbądź podróż przez Śródziemie - doświadcz epickiej historii dzięki setkom zadań, stworzonych jako rozwinięcie fabuły Władcy Pierścieni. Podróżuj po znanych lokacjach oraz miejscach zupełnie nowych, stworzonych specjalnie z myślą o grze. Doświadcz Śródziemia jak nigdy wcześniej!



Moja ulubiona gra MMORPG (niestety płatna, około 100 zł/ 2 miesiące)
Według mnie bije World of Warcraft na głowę (szczególnie grafika)

Kilka screenów:




Pierwsze 2 zrobione przeze mnie a ostatni pochodzi (tak jak większa część tekstu) z gram.pl

Ja mam na razie małą przerwę w grze... Jak ktoś chce wypróbować LOTRO to zapraszam tutaj

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • piotrrucki.htw.pl

  • © wojtekstoltny design by e-nordstrom