krol nazguli
wojtekstoltny

Witam
Mam problem z rozdzielczością w tej grze na panoramicznym monitorze mogę ją tylko odpalić w rozdzielczości 1280/1024 nie mogę odpalić jej w większej rozdzielczości monitorze.Identyczny problem mam z grą Król Nazguli. Proszę o pomoc

Pozdrawiam
Piwollo, zrobiłem tak jak pisałeś... i jest gorzej .
Teraz CSS wyłącza się po szybciej chwili po zniknięciu "Steam przygotowuje Counter Strike Source do uruchomienia"

no i inne gry teraz nie działają.
BoME: Król Nazguli


RF Online:


a zrobiłem tak:
-wywaliłem Omegi
-reset
-zainstalowałem Catalysty 7.11
-reset
-zainstalowałem directx_nov2007_redist.exe
-reset

dxdiag pokazuje że DirectX jest zainstalowany:

Age of Empires III: The WarChiefs
Europa Universalis III
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli
Medieval II: Total War
Star Wars: The Best of PC
Warhammer: Mark of Chaos
Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia
Twierdza Legendy
To i ja sie dołączę

-Gothic(cała Seria)
-Wiedźmin
-TES IV : Oblivion
-Warcraft III + dodatek Frozen Throne
-Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie 2 + dodatek Król Nazguli
-Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie
-Medieval 2 Total War
-Need For Speed Monstwanted
-Twierdza(cała Seria)
-GTA SA


To by było na tyle
moim zdaniem niczego niebrakuje.

bo bohaterowie sił zła to: Saruman, Lurtz, Sharku, Smoczy Język, Skrzydlata Bestia, Czarnoksiężnik (król Nazguli), rzecznik Saurona, nazgul, Król Goblinów, Drogoth i Szeloba.

Indiana wymienił Króla Goblinów i Drogotha więc ma rację! Cała reszta była w filmie! Chyba że chodzi ci o Rzecznika saurona, który był o ile dobrze pamiętam przez bardzo krótki czas w filmie. Czyli rzecznik saurona?
Jest dodatek do drugiej czesci jak kogos interesuje
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II – Król Nazguli
Król Nazguli wyszedł na przód , stanął przed wejściem które mu jako pierwsze rzucało się w oczy , a po chwili wszedł jednym krokiem w ne .. - Tędy... - powedział i czekał jak dołączą do niego a sam zaczął iść...z wysuniętym ostrzem.
Król Nazguli wydobył z siebie ogromny pisk ... po chwili ucichł a król nazguli wydobył swoje ostrze i po chwili wymierzał w uruka a raz w orka .- Nie jesteście godni , prezentować czarnego pana , szeloba jak mówisz orku to nie jest zwykły pająk...przekonasz sie..jak przybędzie Marayu (Nazgul) , wtedy wyruszymy - powiedział bez żadnych uczuć w jego 2 tonowym głosie.
Król Nazguli , pojawia się przed wrotami czarnego pałacu , zsiadając z bestii , i otwierając drzwi .. po chwili się rozgląda w poszukiwaniu Rzecznika.
Wywerna , uderzyła swoim ciałem w mur ruiny , a ona się rozsypała ,a za rozwalonym gruzem stał na przeciwko król nazguli która po chwl wsiadł na beste... zaczynał wzbjać się w niebo.tak z 12m nad ruinam.
Główna Wieża
- Mejsc gdzie prawopodobne przesiadują nazgule . lub sam król nazguli.
- Stąd Witch King został przygotowany do ataku n MinasTirith
---------------
Król Nazgul stoi na środku pomeszczenia , patrzy do góry i widzi otwór a za nm wdnieje zachmurzone niebo bez blasku ane promena słońca.

Dodane po 6 minutach:

Nagle zszedł do innej komnaty , tam słyszeć było ryk bestii , nagle na pochmurynym nbe pojawił się WtchKing na Wywerne... znikł po chwili za grami...ordoru..[zt]
A czy na piratach BFME 1 i 2 + Król Nazguli można grać w neta
1. Wkładasz plik INI do folderu data
2. Tworzysz skrót pliku ini.big
3. Wywalasz ten plik na pulpit (może się przydać jeśli ci się mod nie spodoba)
4. Klikasz PPM na ten skrót i wchodzisz we Właściwości
5. W rubryce Element docelowy zmieniasz: "C:\Program Files\Electronic Arts\Król Nazguli\ini.big" na "C:\Program Files\Electronic Arts\Król Nazguli\data"
6. I to wszystko
Ja sie nie zgadzam ze stwierdzeniem, że bohaterowie krasnoludów są najpotężniejsi bo najpotężniejsi bohaterowie to Król Nazguli w rasie Angmar, Aragorn u ludzi, Gandalf u ludzi i bohaterowie pierścienia.
Herosi krasnoludów są najwytrzymalszymi herosami w grze.
ahhhh dzisiaj pograłem sobie z mów mi tato i bodym trochę
na forum w regulaminie zauważyłem u siebie błąd w gg i nie ma mnie w squadzie BFME II i BFME II król nazguli chociaż mam i gram w te gry
REGULAMIN!

1)Na forum zabronione jest publikowanie jakichkolwiek treści łamiących polskie prawo.
2) Zabronione jest obrażanie innych użytkowników strony.
3) Zabronione jest publikowanie treści rasistowskich, mogących urazić czyjeś uczucia religijne, kulturowe oraz wywołujących zgorszenie.
4) W klanie można posiadać tylko jedno konto.
5) Zakazane jest prowokowanie kłótni, celowe wysyłanie wiadomości mających kłótnię spowodować.
6) Nie wolno wysyłać wiadomości nie zawierających treści lub posiadających w niej emotikonki. Do takich zalicza się też wiadomości typu „thx”, „dzięki”.
7) Zabroniona jest jakakolwiek forma spamu - nachalna reklama, pisanie wielu wiadomości bez potrzeby / sensu. Podwójne posty będą traktowane jako spam i zostaną usunięte.
8) Klanowiczy strony obowiązuje „Netykieta”
9) Klanowicze są zobowiązani zgłaszać administracji wszelkie przejawy łamania niniejszego regulaminu administracji strony.
10) Klanowicze zobowiązani są do przestrzegania zasad pisowni języka polskiego.
11) Klanowicz może zgłosić administracji strony wszelkie treści naruszające jego godność osobistą i uczucia religijne.
12) Klanowicz ma prawo do wygłaszania swoich opinii, jeśli nie naruszają one godności osób trzecich.
13) Administracja zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszego regulaminu.
14) Klanowicze mają obowiązek odwiedzać forum co najmniej dwa razy w tygodniu i aktywnie uczestniczyć w jego życiu (tj. wypowiadać się w tematach czytać newsy itp.).
15) Forum jest dostępne tylko dla członków klanu KOTT i ich sojuszników.
16) Należy aktywnie grać w grę której poświęcony jest klan.
17) Nie aktywni użytkownicy (przewidywany tydzień) jeśli nie zgłoszą swoich powodów zostaną usunięci z klanu.

Sprawy nieuregulowane w niniejszym regulaminie podlegają subiektywnej ocenie członków administracji i przepisom obowiązującego prawa.


Każdy członek klanu ma obowiązek przestrzegania niniejszego regulaminu za złamanie któregoś z punktów grożą ostrzeżenia i bany.

Każdy członek klanu podlega administracji i musi stosować się do jej poleceń.

Administracja:
Haldir
Sunrise


Moderatorzy:
Elendil
Lazap

Squad BFME

|KOTT|Haldir-10575514
|KOTT|Sunrise-6117508
|KOTT|Trampek-4453135
|KOTT|Elvrich-8240486
|KOTT|Iron-4479740
|KOTT|Interista-2468662
|KOTT|Edvin-7588530
|KOTT|Husarz-Skype: gocal071

Squad BFME ll

|KOTT|Frolik-649178
|KOTT|Haldir-10575514
|KOTT|Elendil-11970930
|KOTT|Lazap-3657385
|KOTT|Gimli-5733663
|KOTT|Bajarz-7001618
|KOTT|Finarfin-8533555
|KOTT|Cuenade-2941088
|KOTT|Akhorahil-12774204
|KOTT|Medic_PL-2968507

Squad BFME ll - Król Nazguli

|KOTT|Haldir-10575514
|KOTT|Elvrich-8240486

Squad Władca Pierścieni - Podbój

|KOTT|Haldir-10575514
|KOTT|Boromir-2968507
|KOTT|Cuenade-2941088
|KOTT|Aragorn-12216148
|KOTT|Galizius-153480
|KOTT|Radai-8162341
|KOTT|Miodek-7711852
|KOTT|Elvrich-8240486
|KOTT|Wichking-8696955
|KOTT|Darklion-8250528
Jutor 15 sierpnia 2008 roku odbedzie sie turniej o godzinie 17 godzina do ustalenia może potrwać dość długo mam nadzieje że zjawi się dużo osób losowanie będzie takie że ja bede losował z czapki czy czegoś tam xD nom i armie bierzemy nie ma obcji losowych kolory też i mapki do ustalenia pomiędzy graczami a i życze powodzenia, przypominam że główna nagroda to bitwa 1, bitwa 2, albo król nazguli jak kto chce

Będzie rzeź
uaktualniłem lecz
chciałbym "dorobić " range sauron i Król nazguli lda .... właśnie dla kogo?dlog11 jak myslisz?:P


WŁĄŚNIE THX KRYSTIAN!!
a prawa ręka czy rada
król/e nazguli lub może
dla "dobrej" rady Namiestnik

-Lord of the Rings Bitwa o śródziemie 2, Król angmaru


Mam ich więcej, ale nie chce mi się pisać


A Czy to nie był przypadkiem Król nazguli? xP

Wielokrotnie zmieniała się też postać posła i to, czy miał być zidentyfikowany jako Król Czarnoksiężnik (co wymagałoby innego zakończenia walki z Merrym i Eowyn na Polach Pelennoru lub jej braku). Ale na pewno miał to być któryś z nazguli ("jego ubiór okrywał pustkę").
W tekście nie ma już nic więcej o Wysłanniku Barad-dur (1). Znalazłem już tylko krótką wzmiankę: "jest on żywym człowiekiem, porwanym za młodu, który umiłował zło i stał się potężnym sługą Saurona" oraz , że: "był to szlachetny mąż z Gondoru". W Powrocie Króla znajduje się przypuszczenie, że jest on Czarnym Numenorejczykiem.
Przypisy:
1) Na początku pisało Wysłannik Morgulu, ale była to najpewniej pomyłka.


Jak wspomniałem w poprzednim rozdziale (str. 416) historia o wyprawie na Morannon, pertraktacjach z Wysłannikiem Barad-dur i bitwie pod Czarną Bramą była częścią bardzo długiego rozdziału, ktôry mój ojciec (po uporządkowaniu narracji) podzielił na: "Szary Zastęp", "Ostatnia Debata" i "Czarna Brama stoi otworem". Zanim mój ojciec napisał ten rozdział najpierw stworzył całkiem szczegółowy szkic. Opowiada on o: dotarciu straży przedniej do Minas Morgul i popaleniu pól wokół niej, marszu nieprzerywanym atakami Saurona, poselstwie z Barad-dur, pokazaniu mithrilowej kolczugi Froda, szantażowaniu jego przyjaciół (w jednym z tekstów Rzecznik mówi, iż pojmany Frodo prosi przyjaciół o ocalenie za wszelką cenę), odmowie Gandalfa, odebraniu przez niego kolczugi Froda i złapaniu w pułapkę wojsk Zachodu. Największą zmianą jest zdecydowanie przybycie Entów (wraz z elfami z Lórien) na Morannon (jednym z warunków posła Czarnej Wieży w zamian za uwolnienie Froda miała być pomoc Entów w odbudowie Isengardu). Mój ojciec nie był też zdecydowany, czy Pippin i Merry mają uczestniczyć w bitwie. Wielokrotnie zmieniała się też postać posła i to, czy miał być zidentyfikowany jako Król Czarnoksiężnik (co wymagałoby innego zakończenia walki z Merrym i Eowyn na Polach Pelennoru lub jej braku). Ale na pewno miał to być któryś z nazguli ("jego ubiór okrywał pustkę").
Opowieść jest zawarta nie tylko w tym szkicu, ale również w jego nieco zmienionej kopii (prawdopodobnie powstałej w mniej więcej tym samym czasie). Przez pierwsze dwie strony są identyczne, później jednak pojawiają się zmiany: tam gdzie oryginalny szkic staje się skrótowy i szorstki mój ojciec go rozszerza: szkic coraz bardziej przypomina to, co jest we Władcy Pierścieni. To jednak Gandalf, a nie Aragorn zwalnia upadłych na duchu wojowników, a powód ich odejścia jest bardziej bezpośredni:
"... gdziekolwiek sięgali wzrokiem wszędzie widzieli pustynie i bagna rozciągające sic na północ i zachód od Emyn Muil. Cały czas krążył nad nimi Nazgul. Tuż za zasięgiem strzały z łuku wrzeszczał przeszywająco, wzbudzając strach w nawet najodważniejszych sercach. Wielu mężczyzn nie było już w stanie iść dalej na północ z przerażenia."
W Powrocie Króla Nazgule nie nękają armii Zachodu aż do bitwy pod Bramą. Szkic mówi, że z armii odeszło wtedy pięciuset wojowników, którzy pomaszerowali do Cair Andros.
W tekście nie ma już nic więcej o Wysłanniku Barad-dur (1). Znalazłem już tylko krótką wzmiankę: "jest on żywym człowiekiem, porwanym za młodu, który umiłował zło i stał się potężnym sługą Saurona" oraz , że: "był to szlachetny mąż z Gondoru". W Powrocie Króla znajduje się przypuszczenie, że jest on Czarnym Numenorejczykiem.
Przypisy:
1) Na początku pisało Wysłannik Morgulu, ale była to najpewniej pomyłka.

(słyszałem, że w którymś ze szkiców Gandalf miał zniszczyć magię Minas Morgul, ale w tym tekście tego nie było przyp. tłum.)


Niech ktoś napisze, co sądzi o cyklu moich tłumaczeń, bo zaczynam nabierać przekonania, że nikt tego nie czyta...

A ja mam takie pytanie przy okazji tego tematu... Co krzyczy dowódca Easterlingów pod Morannon?

Tego chyba nikt nie wie .

Teraz odejdę trochę od tematu. W Bitwie o Śródziemie II: Król Nazguli na jednym z budynków Angmaru jest dziwne, nietolkienowskie pismo. Budynek ów to świątynia w której szkoli się czarowników. Czy to także zostało wymyślone na potrzeby gry?

PS. Załącznik, który dał Galadhorn podobny jest do bazgraniny w tengwarze. Widzę tam L i N.

[My się przynajmniej nie kłócimy o to, czy Anakin Skywalker był potężniejszy od Yody...


Zaraz będzie, że zgadzam się z Combo, no ale cóż... Tutaj niestety nie masz racji, ponieważ mamy temat o tym, który majar jest najpotężniejszy (gdzie pełno jest porównań Gandalfa do Saurona itd.). I całkiem nowy, wspaniały temat Gondoraileśtam o tym, czy Król Nazguli jest potężniejszy od Gandzia . Yoda i Luck to przy tym drobnostka, oni porównują dwie istoty, my- setki .

Mam też piękny dialog ze śwetnie przetłumaczonej gry LOTR ROTK:

"Głupcze! Żaden człowiek nie może mnie pokonać"
Na to Eowina odpowieziała "Nie jestem mężczyzną! przed tobą stoi kobieta"

Po czym dziwnie wyginając ręke wsadziła miecz w żelazną maskę. To mnie makabrycznie denerwuje...


To to jeszcze nic. Najlepsze jest to, że w czasie walki Król Nazguli nazywa ją WOJOWNICZKĄ, jakby już wiedział że to kobieta. Potem ona uderza tekstem, że nie jest meżczyzną tylko kobietą . O co tu chodzi? Czy tłumacze gry wcale nie sięgneli po książkę (albo chociaż film)? Jak dla mnie to zupełna kompromitacja i spartolenie dobrego tekstu...

Przy czymś takim nawet "śmietelnik" i "śmiertelniczka" u Łozińskiego ustępuje pola .


Jako, że jest to najświeższy temat związany z BFME 2, chciałem się was zapytać czy opłaca się kupować dodatek Król Nazguli, gdyż zastanawiam się nad jego kupnem. Słyszałem o nim co nieco, ale wolałbym się dopytać kogoś kto sam w to grał. A więc bytanie brzmi: Czy dodatek ten jest na tyle dobry i rozbudowany, że opłaca się go kupić??

Naprawdę warto! Jest trudniej, trzeba gruntownie zmienić strategię, dużo nowych jednostek i frakcja Angmaru. Według mnie jest lepsza nawet od Mordoru.

Z drugiej strony Król Nazguli "załatwił" Gandalfa.

W książce Czarnoksiężnik nie „załatwił” Gandalfa - tak było w filmie (co mnie zresztą dość zezłościło). Natomiast, jeśli chodzi o przemianę czarodzieja, to IMHO Mithrandir stał się po niej bardziej „duchową”, niematerialną istotą. Chodzi mi o to, że jego ciało nie przypominało już zwykłej, ludzkiej powłoki, było raczej lekką zasłoną, zaledwie przysłaniającą jego świetlistego ducha. Gandalf Biały żył bardziej „ na drugim brzegu”. To właśnie dlatego Gwaihir nie odczuwał jego ciężaru i to jest też największa zmiana, jaka się w czarodzieju dokonała. Również dlatego broń Aragorna, Legolasa i Gimlego nie mogła mu zrobić krzywdy.

Jako, że jest to najświeższy temat związany z BFME 2, chciałem się was zapytać czy opłaca się kupować dodatek Król Nazguli, gdyż zastanawiam się nad jego kupnem. Słyszałem o nim co nieco, ale wolałbym się dopytać kogoś kto sam w to grał. A więc bytanie brzmi: Czy dodatek ten jest na tyle dobry i rozbudowany, że opłaca się go kupić??
Ogólnie wszystko jest ulepszone, więcej jednostek, ulepszone moce, no i nowa frakcja - Angmar. Myślę więc że warto.
Jako, że jest to najświeższy temat związany z BFME 2, chciałem się was zapytać czy opłaca się kupować dodatek Król Nazguli, gdyż zastanawiam się nad jego kupnem. Słyszałem o nim co nieco, ale wolałbym się dopytać kogoś kto sam w to grał. A więc bytanie brzmi: Czy dodatek ten jest na tyle dobry i rozbudowany, że opłaca się go kupić??

Tak więc albo pogłoska o niesamowitej potędze Czarnoksiężnika była przesadzona, albo Gandalf zapomniał o tej mrocznej postaci lub ewentualnie chciał zrobić wrażenie na Gimlim

Osobiście również uważam, że szanowny pan Foster przesadza co do boskiej siły Gandalfa.


Moim zdaniem to wszystko jest pomieszane.
Bo przecież gdyby Czarnoksiężnik był taki potężny to nie uciekłby przed Aragornem na Amon Sul.
Z drugiej strony Król Nazguli "załatwił" Gandalfa.
Także sam nie wiem kto jest na prawdę potężny a kto nie.
Moja top 10.... twen..... well 30 are:
1. Witcher
2. BOŚ (Bitwa o Śródziemie) II Król Nazguli
3. BOŚ II
4. Star Wars Empire at War
6. KOTOR
5. Star Wars Forces of Corruption
7. KOTOR II
8. Star Wars Battlefront II
9. Age of Empires III
10. Lord of the Rings The Third Age
11. Dark Messiah : Might and Magic
12. Star Wars Revenge of the Sith
13. Kozacy II
14. Kozacy Sztuka Wojny
15. Kozacy Powrót na Wojnę
16. Heroes of Might and Magic V
17. Heroes of Might and Magic IV
18. Heroes of Might and Magic III
19. Kozacy Europejskie boje
20. Age of Mythology
21. LOTR Return of the King
22. LOTR Two Towers
23. Worms 4 Mayhem
24. Worms Armageddon
25. Worms 3D
26. Worms 2
27. Batman Begins
28. Burnout Revenge
29. Fifa 2006 Germany
30. Burnout 3
Ja wybrałem:
1. Wjazd wojsk Gondoru do Minas Tirith
2. Granie rogów Rohirrimów pod koniec "Oblężenia Gondoru"
3. Inny - wkroczenie na Pola Pelennoru: w filmie Armii Umrałych, Aragorna, Legolasa i Gimlego, w książce wkroczenie na Pola Pelennoru Dunedainów, ludzi z południa Gondoru, Aragorna, Legolasa i Gimlego.

Wjazd wojsk Gondoru do Minas Tirith wybrałem dlatego, że jak Faramir z resztka obrońców Osgiliath powrócił do Minas Tirith ucieszyłem się, że Gondor będzie miał tak wspaniałego dowódcę jak Faramir.

Granie rogów Rohirrimów wybrałem dlatego, że gdy Wielka Brama została zniszczona a Król Nazguli wjechał do Minas Tirith myślełem, że to koniec i Gondor przegrał. Jednak gdy Rohirrimowie pojawili się na polach Pelennoru myślałe, że szrża Rohirrimów na Polach Pelennoru zniszczy armię Mordoru. Jednak ta nadzieja zgasła gdy na Pola Pelennoru wkroczyli Haradrimowie.

Wkroczenie na Pola Pelennoru Armi umarłych lub ludzi z południa Gondoru oznaczało zwycięstwo sił dobra.
Dla mnie najbardziej nielubianą postacią to Sauron, Król Nazguli oraz Denethor.
Saurona nie lubie gdyż żadnych bphaterów z sił zła nie lubie jak samych sił zła.
Denethor mi się nie podoba ze względu na jego zachowanie w stosunku swoich synów. Boromira traktował jakby miał tylko niego Faramira uważał za cos gorszego. Ja uważam, ze Faramir był odwazniejszy niż Boromir.
Nie będę oryginalny jeśli powiem, że moim zdaniem najlepiej oddanym w książce bohaterem jest Gandalf. . Trudno opisać dlaczego, po prostu McKellen świetnie gra, jego głos, mimika, jak stuprocentowy czarodziej, jednocześnie unika sztuczności.

Podobają mi się również Nazgule jednak sam Król Nazguli już nie tak bardzo, może dlatego, że w filmie często pada na niego kadr i to w świetle dnia, więc nie wydaje się taki tajemniczy i złowrogi jak reszta Upiorów Pierścienia.

Podoba mi się również Boromir w filmie, głównie za sprawa ubioru, który został wiernie oddany i mocnego, tubalnego głosu.

nteresujący jest dodatek do dwójki ("Król Nazguli"). Jest nowa frakcja- Angmar, z wieloma ciekawymi jednostkami. (...)
Mordor kawalerię Haradu (yes, yes, yes! )
Z czego tu się cieszyć? Przecież to leszcze straszne i jakieś takie z tyłka zrobione hipki...
Poza tym wyważenie sił poszczególnych ras nie udało się kompletnie autorom.
Dodatek to wg mnie straszne fuj!.
Według mnie BFME 2 jest typowym RTS- ikiem pokroju Empire Earth. Nie ma walki na murach, przez co musimy w nich budować wieże, które nie powstrzymają licznego wroga, a poza tym realizmu jest przy tym mało, bo mur może rozwalić (o ile pamiętam) każda jednostka. Co gorsza, zaczyna się bez żadnych wojsk (w przeciwieństwie do jedynki), z samymi budowniczymi. Nie wiem, dlaczego w tej grze zachwala się to, że można budować gdzie się komu podoba- bowiem prawie każdy RTS tak ma, to nic nowego. Na dodatek niby ta część jest związana z książką. Na pewno? Można zobaczyć kilka niezgodności ze światem Tolkiena. Np. gobliny mają pajęczych jeźdźców. A skąd one? Tolkien nie pisał nic o tym, żeby gobliny dosiadały wielkich pająków. Albo górskie olbrzymy- Mistrz nigdy o czymś takim nie napisał.
Jest też taka nierealna misja, w której korsarze z Umbaru atakują Szarą Przystań- eeee... Raczej flota z Umbaru plądrowała wybrzeża Gondoru, a tu płynie taki kawał drogi z Umbaru...
Może popłynęli na wakacje?
Denerwować może też kampania. Bardzo mało misji, i bohaterowie w nich dostępni jacyś nieswoi... W końcu Gloin to nie Gimli, a Glorfindel czy Thranduil to nie Legolas.

Interesujący jest dodatek do dwójki ("Król Nazguli"). Jest nowa frakcja- Angmar, z wieloma ciekawymi jednostkami. Trzonem armii Czarnoksiężnika są trolle- wzgórzowe, śnieżne, i niewolnicze (te ostatnie pchają i obsługują katapulty). Mamy też wilczych jeźdźców(opozycja
dla jeźdźców wargów? ), magów, Czarnych Numenorejczyków, wojowników z Gundabadu,
orków jakiś i jakiś zbójów z Rhuaduru czy skądś tam . Angmar ma odmienne zaklęcia w
porównaniu z innymi wojskami zła- gdy np. Mordor ma zaklęcia związane z ogniem itp., Angmar ma czary związane z lodem, śniegiem, wiatrem, zimnem (no cóż, w końcu Angmar był lodową krainą).
Są też nowe jednostki dla starych frakcji. Ludzie Zachodu mają rohańskich pikinierów(!?) i kawalerię Dol Amrothu, elfy noldorskich wojowników i konnych łuczników z Lindonu, Isengard nową rasę Uruk-hai i dzikich wargów, Mordor kawalerię Haradu (yes, yes, yes! ) i czarnych orków, krasnoludy fanatyków, gobliny półtrolle z mieczami. Nie grałem w ten dodatek, ale myślę, że warto zagrać.
PS. Proszę Kochanych Administratorów i Moderatorów, by mi wybaczyli, jeśli to był offtop czy spam. Błagam, nie bijcie!
Pozdrowienia z Umbaru.
Mordor miał przewagę i to za dużą. Przecież po stronie Saurona była jazda z Haradu, Mumakile i Nazgule. Wydaje się, że 6 tys. do obrony miasta to trochę za mało. A przecież Witch-King zniszczył ową mithrilową bramę i Mordor by wkroczył do miasta, ale przyszła odsiecz. Wiadomo, że poległ Theoden- morale im spadły na pewno. Wiadomo jazda zadała dotkliwe straty ale czy pokonała 30tys orków?

No więc po pierwsze brama była z żelaza, a nie z mithliru, ponieważ dopiero po Wojnie o Pierścień Gimli i jego kompania wykonali te wrota z tego metalu. Po drugie to ,że umarł król to nie znaczy,że morale miały spaść.Zdarzały się sytuacje na polach bitew,że po śmierci wodza żołnierze wpadali w szał bojowy. Jazda sama nie pokonała ich wszystkich. Przecież z miasta wyszła armia Gondoru,a Anduiną przypłynął Aragorn.

Ja na miejscu Saurona postąpiłbym tak: atak na Mroczną puszczę i Samotną Górę ( co wprawdzie wykonał) później atak na beorningów (co także wykonał), następnie razem z Isengardem o ile okazałby pomoc zaatakowałbym Rohan i częścią armii zablokowałbym Gondor by nie mógł udzielić mu pomocy. Atak na Lorień siłą zmasowaną używają mumaków i nazguli, atak na pozbawionego sojuszników Gondor. Na kobiec marsz na Eriador, Bree,Shire i Góry Błękitne, a na deser Fangorn.
DeAgostini: DeAgostini 73 - Władca Pierścieni Gry Strategiczne w Śródziemiu
DeAgostini

Od dziś w kioskach, empikach itp. można kupić 73 numer "Władcy Pierścieni". Do gazety dołączono Merry'ego i Pippina w pancerzach. Tak więc nie rozpisując się dłużej opiszę to, co jest w 73 numerze "Władcy Pierścieni"?

Przewodnik po Śródziemiu to krótki opis historii bohaterów, których figurki dostałem w tym zestawie. Jest tam tyle ile można się dowiedzieć chociażby z filmu.

Rozgrywka opisuje Zbrojne Kompanie. Patrząc w jednym ze starszych numerów White Dwarfa (chyba coś około 311), znalazłem dokładnie to samo. Czyli są to zasady do Battle Companies. Zasady są ciekawe, a poza tym do rozgrywki można użyć maksymalnie 15 wojów po jednej stronie. Jak będzie czas, to może w to zagram.

Gra Bitewna ma tytuł "Obrona murów" i jest inna od pozostałych. Choćby dlatego, że plansza to same mury Minas Tirith oraz dwie wieże oblężnicze. Oprócz tego jest potrzebny Król Nazguli na bestii (tekturowy, lub jak ktoś ma matal), który wchodzi do gry w 15 turze. Zaś sama gra ma 20 tur. Oczywiście siły nie są zrównoważone.

Warsztat Malarski opisuje jak za pomocą 27 farb pomalować figurki Merry'ego i Pippina. Oczywiście malarze z DeAgostini nie pomalowali im oczu. Poza tym Pippin w wersji GW nie ma namalowanego drzewa na tunice. Zresztą zobaczcie sami.

Pracownia Modelarska nosi tytuł "Modelarskie rekwizyty". Opisane jest tam jak zrobić stół z jedzeniem, szafę z książkami, stojak na broń i zmontowanie ciał poległych żołnierzy i ich wierzchowców. Efekt końcowy jest ciekawy, ale bez balsy sie tego prawie nie da zrobić. Podsumowanie Jest to numer, który przyda się wielu osobom, chociażby ze względu na rozgrywkę.

A co będzie za dwa tygodnie? Czarnoksiężnik z Angmaru poluje na swoją ofiarę!

Czarnoksiężnik na polach Pelennoru mówi do Eowiny - " Ukarzę Cie gorzej niż śmiercią! Zabiore Cię do Czarnego Kraju na dno rozpaczy, tam gdzie staniesz się bezcielesnym upiorem , gdzie oko bez powiek na wylot przejrzy każdą twoją myśl"

Czy On nie mówi o własnej egzystencji? Co o tym wszystkim myslicie?


To już chyba jednak dzieło Saurona, to on im stworzył "piekło". Król Nazguli, tak jak i reszta Nazguli byli (tu będzie metafora) diabłami na usługach szatana. Jak wiadomo sztan buntując się pociągnął za sobą inne anioły tak i tu. Sauron wraz z swoim wyuczonym złem zabrał szlachetne istoty tej ziemi i zrobił z nich swoich niewolników.

Rasumując: Zło ciągnie za sobą inne zło.


Morciu, przepraszam, niechcący. (Poprawione)
"300" - jak Leonidas kopie emisariusza w przepaść, Wyrocznia, królowa Sparty oddająca się zdrajcy.

"WP - Drużyna Pierścienia" - Arwena i Aragorn w Imladris, Arwena uciekająca z Frodem przed Nazgulami.
"WP - Dwie Wieże" - pieśń pożegnalna Eowiny dla Theodreda, Arwena i Aragorn, Arwena i Elrond, Arwena widząca siebie po śmierci Aragorna.
"WP - Powrót Króla" - Aragorn mianowany na króla, Arwena widząca przyszłość, Arwena wybierająca śmiertelność. Eowina i Król Nazguli, Aragorn uzdrawiający Eowinę.

"Joanna D'Arc" - palenie na stosie.

stawając się obiektami kultu... o ile na to pozwolą.
Druid zostawia swe zdolności lecz jeśli posiada czwarty poziom tej klasy nie może dalej awansować w tej klasie prestiżowej.
Punkty umiejętności na poziom: 3 + mod. z Int
Jedyny Istniejący otrzymuje +1 do każdego rzutu obronnego, oraz +1 do rzutów na Wolę przeciw efektom śmierci ze szczęścia co odzwierciedla wyjątkowość Jedynych Istniejących.

Empatia
Świadomość Negacji
Sam wśród iluzji
Prawda
Opis: Dopóki postać ogrywa odpowiednio charakter swej postaci (dokładnie tą cechę- ocenia Mistrz Podziemi) może w akcji darmowej, za pomocą straszliwej tyrady, usunąć na rundę premię z Woli, równą swej premii bazowej do niej. Wrogowie otrzymują wtedy karę do testów ataku i RO na Wolę, na każde 4 stracone w ten sposób punkty. Odnawiają się one po rozpoczęciu swej kolejnej tury.
Vitriol Plugawiciel napisał:
Uthlanshyrae napisał:
Prawdziwy istniejący zamiast być rodowitym przybyszem, staje się normalnym przybyszem. Jest traktowany jak nieumarły pod względem wpływania na niego energii pozytywnej oraz negatywnej.

Czemu ma być traktowany jako nieumarły ?

Z części mechanicznej- dodanie balansu. Z kwestii fabularnej- Jedyny Istniejący jest po części zjawą, a po części nie- bardziej jest duszą, niż duszą w ciele (trochę masło maślane) . Sam się zastanawiam czy to dobry wybór, ale chyba może zostac.

Jak Król Nazguli, co? Wszyscy są dla niego bezcieleśni itp. itd. Niech się schowa nizioł Frito i jego Złowrogi Pierścień Incabulosa.

Podsumowując, ogromnie mi się ta klasa podoba. Oryginalność to podstawa, a krótkie monologi przed każdą zdolnością to sam miód. Zdolności są dobrze dobrane i, przede wszystkim, nieszablonowe, a przy tym mocne. Cenzurka wyniesie 6-/6. Gratuluję.

Ale macie problem "czy Gollum sam wpadł czy go go pchnieto?" jesli juz sie czepiac to czegos waznego, jak dla mnie wzniejsze pytnia to:

- co robi Elrond z mieczem w skalnym gniezdzie i czemu aragorn dostaje miecz dopiero teraz w ksiazce ma go juz (choc zlamany) juz w Bree?


- czemu duchy walcza pod Minas trith, i czemu wogule walcza w ksiazce sam ich wyglad straszył i cyt. "Błyskały blade miecze, nie wiem jednak czy nadal potrafily kaleczyc, albowiem smierc zadnego juz teraz nie potrzebowala oreza procz trwogi. Nikt nie potrafi przeciwstawic sie widmom."


- co z nader waznym watkiem "królweskie rece lecza - po tym poznac krola"?
- co z Farmirem i Eowyna?


- czemu w bitwie po Minas Trith z Haradrimów same Olifanty i tyle, gdzie ich jazda?

- czemu Gothmog dowodca pod MT (drugi po Królu Nazguli), to jakis Ork(bo to chyba on nie)?

- czemu nie dowodzi bitwa Król Nazguli,


gdzie jego zaklecia ktore wspomogly Grond, i gdzie ta zaje... rozmowa z Gandalfem w Bramie?


- co robia orkowie za brama MT, w ksiazce po ataku Rohanu z bramy wyszedł kontratak dowodzony przez ksiecia Dol Imrahili i orkowie nie weszli za mury?


- gdzie szara druzynaz Anoru, ktora towarzyszyla Aragornowi na sciezce umarłych, gdzie sztandar utkany przez Arwene?


Sa to tylko niektóre z waznych watków nie poruszone lub zmienione, wrto o nich porozmawiac zamist tych bezsensownych sporów.

No, jak dla mnie wcześniejsze dyskusje były IMHO bardziej sensowne. Bo czy wymienione przez ciebie modyfikacje zmieniają przesłanie filmu? Trzymasz się litery, nie ducha.
Ale macie problem "czy Gollum sam wpadł czy go go pchnieto?" jesli juz sie czepiac to czegos waznego, jak dla mnie wzniejsze pytnia to:
- co robi Elrond z mieczem w skalnym gniezdzie i czemu aragorn dostaje miecz dopiero teraz w ksiazce ma go juz (choc zlamany) juz w Bree?
- czemu duchy walcza pod Minas trith, i czemu wogule walcza w ksiazce sam ich wyglad straszył i cyt. "Błyskały blade miecze, nie wiem jednak czy nadal potrafily kaleczyc, albowiem smierc zadnego juz teraz nie potrzebowala oreza procz trwogi. Nikt nie potrafi przeciwstawic sie widmom."
- co z nader waznym watkiem "królweskie rece lecza - po tym poznac krola"?
- co z Farmirem i Eowyna?
- czemu w bitwie po Minas Trith z Haradrimów same Olifanty i tyle, gdzie ich jazda?
- czemu Gothmog dowodca pod MT (drugi po Królu Nazguli), to jakis Ork(bo to chyba on nie)?
- czemu nie dowodzi bitwa Król Nazguli, gdzie jego zaklecia ktore wspomogly Grond, i gdzie ta zaje... rozmowa z Gandalfem w Bramie?
- co robia orkowie za brama MT, w ksiazce po ataku Rohanu z bramy wyszedł kontratak dowodzony przez ksiecia Dol Imrahili i orkowie nie weszli za mury?
- gdzie szara druzynaz Anoru, ktora towarzyszyla Aragornowi na sciezce umarłych, gdzie sztandar utkany przez Arwene?
Sa to tylko niektóre z waznych watków nie poruszone lub zmienione, wrto o nich porozmawiac zamist tych bezsensownych sporów.
Zdaje sobie sprwe ze to tylko adptacja filmowa i ze czas filmu to i tak 200 min i nie wolam ze wszytsko z ksiazki powino byc w flmie bo to niemozliwe i nie ma za zle rezyserowi wielu wycinek. I tak np dzicy ludzie, nie ma ich ok, mala strata, przemarsz Aliantów prze Ithilien- ok- dłuzyzna, ale naprwde jest wiele wznych rzeczy do zarzucenia ale watek z zepchnieciem/upadkiem gollumem to pikus.
1)DOBRZY
2)ŹLI


1)Legolas, Aragorn, Gandalf
2)Król nazguli, Orkowie:-)
Dobrzy:
Aragorn (sam nie wiem za co )
Źli :
Czarnoksiężnik (król nazguli jak kto woli)


ja chce hmm....jakis obrazek z bitwy o śródziemie 2: król nazguli


ja chce hmm....jakis obrazek z bitwy o śródziemie 2: król nazguli
Witam jestem nowy na forum licze na to, że znajde tu osobe która bedzie w stanie mi pomoc...więc tak mam grę WP bitwa o środziemie 2 król nazguli...próbowałem oszukac grę i w pliku gdzie jest zainstalowana gra ( plik " INI ") sa w nim różne dane gry np. liczba punktów życia danej jednostki itp. chciałem zmienić życie bohatera i zmieniłem zapisałem plik...i jak chce właczyć grę wyskakuje mi bład ze ten plik jest zablokowany..może ktos wie albo ma jakis program który mi pozwoli na zbotowanie tego pliku..jak ktoś wie prossze pomóżcie
Filmy obejrzałem niezliczoną ilość razy, a książki czytam w kółko. Jestem z leksza je*nięty na punkcie LotRa więc to stąd.

Co do ulubionych postaci to są to: Gandalf, Saruman i Król Nazguli. Ulubiona bitwa to oczywiście starcie w Minas Tirith i na Polach Pelenoru. Rozdziały "Minas Tirith" i "Oblężenie Gondoru" mógłbym czytać bez przerwy i w kółko bez odżywiania się i załatwiania potrzeb fizjologicznych.

Osobna szafka u mnie w pokoju poświęcona LotR-owi to Sacrum.
Ja poleciłbym również najnowszą cześć(dodatek) Bitwy o Sródziemie - Król Nazguli..
Ogólnie, to poszukaj w google jakiś sklepów z grami tam możesz nieco o nich poczytać i sprawdzić cenę danego produktu
Ja poleciłbym również najnowszą cześć(dodatek) Bitwy o Sródziemie - Król Nazguli..
Ogólnie, to poszukaj w google jakiś sklepów z grami tam możesz nieco o nich poczytać i sprawdzić cenę danego produktu
Dostałem 2 I nawet DODATEK czyli LOTR BFME 2 Król Nazguli
Moge prosic o gre
Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie 2 król nazguli
bol inki kev ne megaupload niedzalaja [najlepiej na servery no limit]
z gory thx dam piwo i pomogl !
Ta wielka i potworna bitawa rozegrała się nie daleko Eregionu.Broniące Elfy były bardzo uszczuplone gdyż było ich zaledwie 19 razem z wodzami armii:Ereinionem-Gil-galadem i Elrondem panem Rivendell.Wróg liczył sobie 42 jednostki ich dowódcami byli:Witch-King posłany przez Saurona i zasilony wolą zniszczenia oraz Saruman władca Isengardu i wróg Drzewca pana Fanagoru jak i wszystkich elfów.Nie mniej niż o 15.34 czasu Elfickiego dnia 26 Marca 3019 trzeciej ery Słońca.liczebność naszych łuczników byłą uszczuplona gdyż ja miałem 6 a mój wróg-brat miał również 6.Rozpoczyna się 1 tura rzut na inicjatywa wykazał iż ja ją wygrałem Ereinion krzyknął:Stać na pozycjach. mój wróg poruszył się 14cm a jego łucznicy o 7cm by móc strzelać.Moi łucznicy strzelają:3,6,5,3,4,2. później rzuty na zranienie:5,6,5,2,5Szergi mego wroga zostały przetrzebione o 4 łuczników. Teraz strzelają łucznicy wroga:5,6.Jego strzały próbują przeszyć pancerze mych żołnierzy:5,2. Zabija jednego
elfa z łukiem. zaczyna się tura 2'ga Ja rzucam 6 a mój brat 3. elfy w tej turze poruszą się ale tylko pierwsza linia z kawałkiem drugiej zatrzymują się dokładnie o 2cm przed wrogiem lecz mają jeszcze dokładnie 5 cm ruchu lecz Elrond krzyczy magiczne słowa i wyciąga do przodu rękę na której nosi pierścień Vilya i nagle rzuca czar:Gniew Natury wyrzucam 6 a mój wróg próbuje zatrzymać jego potęgę i rzuca 2 jego wszystkie modele w zasięgu 14cm zostają powaleni na Witch-kinga rusza Ereinion i Elrond oraz trzech elfów i dwóch elfów z włóczniami reszta elfów zabiera walką Uruk-hai tak aby nie mogli przejść kiedy wstaną

Łucznicy Elfów na ciągają cięciwy i strzelają:3,3,5,3,1.Strzały próbują przebić pancerz wrogich strzelców:5,5,3, niestety strzały nie przebiły zbroi jednego wroga.Kiedy strzelec wroga wystrzelił strzałę wyrzucił 4 i nie trafił w mych żołnierzy.Walka rozpoczyna się od walki Ereiniona i Elronda.Gil-Galad był bardzo dobry i wyrzuciłem 5,6,5 a dzięki włóczni jaką dzierży Ereinion czyli Aeglos'owi ma +1 do każdego rzutu podczas walki.Elfy wygrały walkę z Witch-king"iem Ereinion rani swego wroga:5,6,6. zaś losu jakie ma Król Nazguli wykazały iż:1,2,1 teraz zużywa aż trzy wolę za to że gdy Nazgul dostaje ranę może zużyć wolę by jej nie dostać łącznie Król Nazguli ma jeszcze 16 woli Elrond próbuje przebić jego twardą zbroje:6,6,6. koleine tzry wole traci król Nazguli a teraz powtórka gdyż Witch-king jest powalony Ereinion dostaje dodatkowy rzut:6,5,5. teraz Nazgul mego brata ma 10 woli, lecz kolejne rany zadaje Elrond a konkretnie 6,5,5 lecz nie posiada bonusu do walki więc podnosi dwoma potęgami i król Nazguli ma już tylko 8 woli kolejne 8 ran zadają elfowie same 6.król nazguli zginął a ja zdobyłem całe 150 punktów. dalsze walki poszły następująco:6-1,4-6,1-1,4-2,6-5,6-6,2-6,4-6,6-1,5-6,6-1, teraz następuje ranienie najpierw zaczną ranić z podwójnymi atakami elfy:6i6,2i4,6i3,4i2,6i1,4i2,1i4.żołnierze Elfów zabili 3 Uruków.Wojownicy białej ręki zabili w całej bitwie 2 Elfów. wreszcie bitwy Elfy wybiły wszystkich s pod władzy Sarumana.
Ja też się zgadzam z Mozim i Krzysiem, Nazguli i Wicht Kinga zwalili. Bo mają kilka czarów, najlepszy z nich to Czarna Strzała, ale wychodzi im na 5+, więc ciężko go rzucic. Po drugie maja 3 zasady specjalne, z czego jedna mówi otym, że Nazgul pod koniec walki traci wole, agdy zejdzie mu do zera to po prostu wyparowywuje, druga zasada mówi otym, że są przerażający, a trzecia o tym, że Nazgul zmniejsza o 1 Męstwo przeciwnika w promienuiu 28cm. Co prawda, mozna ich podpakowac aby mieli Król Nazguli 3Potęgi, 20Woli i 3Losu, a Nazgul 2Potęgi, 14Woli i 2Losu. Co prawda Królowi można wykupić Ostrze Morgul, ale ono jest tylko jednokrotnego urzytku i kosi 10 pkt.

Podsumowując Król Nazguli z takim podpakowaniem i Ostrzem Morgul będzie kosztował, aż 160 pkt. to tyle samo co Gil-galad na koniu i z tarczą, a zwykły Nazgul 110. A takiego Nazgula łatwo stracic wystarczy taki Legolas ze snajper shootem i wystarczy, że zrani, ty masz pecha inie zdasz Losu i po Nazgulu.
Tyle
Pzdr
Ja też się zgadzam z Mozim i Krzysiem, Nazguli i Wicht Kinga zwalili. Bo mają kilka czarów, najlepszy z nich to Czarna Strzała, ale wychodzi im na 5+, więc ciężko go rzucic. Po drugie maja 3 zasady specjalne, z czego jedna mówi otym, że Nazgul pod koniec walki traci wole, agdy zejdzie mu do zera to po prostu wyparowywuje, druga zasada mówi otym, że są przerażający, a trzecia o tym, że Nazgul zmniejsza o 1 Męstwo przeciwnika w promienuiu 28cm. Co prawda, mozna ich podpakowac aby mieli Król Nazguli 3Potęgi, 20Woli i 3Losu, a Nazgul 2Potęgi, 14Woli i 2Losu. Co prawda Królowi można wykupić Ostrze Morgul, ale ono jest tylko jednokrotnego urzytku i kosi 10 pkt.

Podsumowując Król Nazguli z takim podpakowaniem i Ostrzem Morgul będzie kosztował, aż 160 pkt. to tyle samo co Gil-galad na koniu i z tarczą, a zwykły Nazgul 110. A takiego Nazgula łatwo stracic wystarczy taki Legolas ze snajper shootem i wystarczy, że zrani, ty masz pecha inie zdasz Losu i po Nazgulu.
Tyle
Pzdr
Potwory:
Kurczak
Młody Pająk
Pająk
Scheloba(boss)
Młody Warg
Warg
Młody Troll
Troll
Troll Wojownik
Jaskiniowy Troll
Młody Goblin
Goblin
Król Goblinów
Uruk-hai
Berserker
Lurtz(boss)
Młody Ork
Ork
Ork Wojownik
Nazgul(coś mocniejszego)
Król Nazguli
Zjawa
Upiór Kurchanów
Smaug(boss)
Balrog(boss)

Sauron??
Saruman ??
można wiele postaci wymienić i potworów np Dziki Pies Niedźwiedź itd.
Posiadam tą gre na Pc ^^
Nie Posiadam za to dodatku Król Nazguli
Ogólnie gra jest Wyje*ista
Kampania Dobra i zła są dobrze zrobione
Walka o Pierścień da ci dłuuuuuugie godziny grania . Gdy się gra na expercie może ci zająć 1-2 miechy
Zrobili też wiele modów do gry Multiplayer więc naprawdę polecam kupić orginał
Szukam osób chętnych pograć przez sieć "hamachi":
Bitwa o Śródziemie 2 Król Nazguli - oczywiście zaktualizowaną do najnowszej wersji.
Knights and Merchant - ale podstawka bo z dodatkiem są problemy.
Command and Conquer 3 - zaktualizowane także mam.
Settlers 2 Dziesięciolecie - zaktualizowane.
Twierdza Krzyżowiec - musiałbym zainstalować xD

Wszystkich chętnych zapraszam do mnie na gg (podane w profilu) do ustalenia kiedy jak i w co :]
Defcon, Medieval II, Battle for Middle Earth II: The Witch-King of Angmar (jak usłyszę raz jeszcze Król Nazguli to się bardzo, ale to bardzo zdenerwuję), The Operational Art of War III, Dreamfall (koszmarna polonizacja - powinno się graczom dopłacać, jak dla mnie polska wersja uchodzi jako dodatek do soundtracku, a nie odwrotnie).
Bez gier z czasopism mam:
-Desperados
-Morrowind
-Disciples 2: Bunt Elfów
-Mroczne Wieki
-Far Cry
-Serious Sam
-AoE 2
-Heroes 1,2
-Heroes 3: Shadow of Death
-Heroes 3: Armaggedon's Blade
-Heroes 3: Chronicels
-Heroes 4 (z dodatkami)
-Heroes 5
-Heroes 5: Kuźnia Przeznaczenia
-Pearl Harbor
-Najdłuższa Podróż (The Longest Journey)
-Arcartera (nie wiem nawet cóż to..)
-Football Manager 06
-King Kong
-Prince of Persia: Piaski Czasu
- ------||-------- : Dusza Wojownika
-Guild Wars: Nightfall
-KotOR 2
-Empire Earth 2
-Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium
-Bitwa o Śródziemie 2: Król Nazguli
-Paraworld
-GOTHIC 3
-Settlers III
Więcej tytułów nie pamiętam, będzie jeszcze z 10.
Bez gier z czasopism mam:
-Desperados
-Morrowind
-Disciples 2: Bunt Elfów
-Mroczne Wieki
-Far Cry
-Serious Sam
-AoE 2
-Heroes 1,2
-Heroes 3: Shadow of Death
-Heroes 3: Armaggedon's Blade
-Heroes 3: Chronicels
-Heroes 4 (z dodatkami)
-Heroes 5
-Heroes 5: Kuźnia Przeznaczenia
-Pearl Harbor
-Najdłuższa Podróż (The Longest Journey)
-Arcartera (nie wiem nawet cóż to..)
-Football Manager 06
-King Kong
-Prince of Persia: Piaski Czasu
- ------||-------- : Dusza Wojownika
-Guild Wars: Nightfall
-KotOR 2
-Empire Earth 2
-Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium
-Bitwa o Śródziemie 2: Król Nazguli
-Paraworld
-GOTHIC 3
-Settlers III
Więcej tytułów nie pamiętam, będzie jeszcze z 10.
Chyba się troszeczkę pomyliłeś. Król Nazguli kosztuje tutaj 65 zł, czyli tak jak podejrzewałem. Na wszelki wypadek wklejam
Nie wiem czy każdy o tym słyszał, ale ponad rok temu stworzono dodatek do Bitwy o Śródziemie II - Król Nazguli.
Akcja gry dzieje się w północnej części Eriadoru, kiedy to rosło w siłę Królestwo Czarnoksiężnika - Angmar. To oznacza, że mamy do czynienia z nową nacją i kampanią. Przeciwnikami trolli i innych podwładnych Króla Nazguli są ludzie i elfy z północy...
Jak myślicie? Czy opłaca się kupować ten dodatek? Czy może ktoś go już posiada?
Powiem to tak: Nie ma miejsca w którym można by to grę pobrać zarówno darmowo, jak i legalnie. Można ją kupić w sklepie, obecnie za cenę czterdziestu kilku złotych, o ile pamięć mi nie szwankuje. Teraz to malutko, ale jak wychodziła to ją kupowałem za prawie 150zł! Gra jest fenomenalna, tak samo jak 2 część i dodatek do niej- "Król Nazguli", ale jakoś nie mam ochoty grać przez neta, nigdy nie grałem z nikim w żadną grę.
Kiedy wychodzisz na zewnątrz, widzisz trzech Nazguli, jeden z nich to Król Nazguli, rozmawiają z Urukiem, który wtedy był z tobą w pokoju "przesłuchań".
Ledwo zdążyłeś wejść do środka, a już powstał wasz Król Nazguli.
- Jakie masz informacje - popatrzył na ciebie, poczułeś chłód i lekki strach.
- Z tego co wiem to Król Nazguli wysłał ciebie i mnie. Ja siedzę w tym dłużej - teraz zauważyłeś, że to Czarny Numenorejczyk.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • piotrrucki.htw.pl

  • © wojtekstoltny design by e-nordstrom