krawieckie uslugi
wojtekstoltny

Jednostka Wojskowa 3489 Rzeszów, 29.01.2008r.
ul. Langiewicza 4
35-922 Rzeszów

Zawiadomienie
o wyborze najkorzystniejszej oferty na
„Usługi pralnicze i drobne naprawy krawieckie”

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Zamawiający informuje, że została wybrana najkorzystniejsza oferta w postępowaniu na „Usługi pralnicze i drobne naprawy krawieckie.”


Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma: Rejonowy Zakład Usługowy
Służby Mundurowej
ul. Reymonta 2
37 - 500 Jarosław

Cena przedstawiona w ofercie wynosi: 113 360,00 zł
Słownie: sto trzynaście tysięcy trzysta sześćdziesiąt 00/100 zł


Uzasadnienie wyboru

Wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz oferta jest zgodna ze SIWZ - w wyniku badania i oceny ofert otrzymała 100 pkt. w kryterium „cena”.

Zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą Państwo wnieść protest w ciągu 7 dni od dnia, w którym powzięli Państwo lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę wniesienia protestu.


Oferta nr 2:

Rejonowy Zakład Usługowy Służby Mundurowej
ul. Sandomierska 20
37 - 400 Nisko

wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz oferta jest zgodna ze SIWZ - w wyniku badania i oceny ofert otrzymała 95 pkt. w kryterium „cena”. Łączna punktacja 95pkt.

Oferta Nr 3
„EKO - STYL” sp. z o.o.
ul. Spółdzielcza 13b
37 - 300 Leżajsk

oferta została odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 5 ze względu na fakt, że zamawiający nie wystosował zaproszenia do udziału w postępowaniu do firmy „EKO - STYL” sp. z o.o. w związku z powyższym nie może brać oferty ww. firmy pod uwagę.
Znak zamówienia 01/2008

Giżycko dn. 22.11.2007r.
OGŁOSZENIE

I. Adres zamawiającego:
Jednostka Wojskowa 2744
ul Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
II. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2006 Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
III. Sposób uzyskania specyfikacji:
formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostępny jest nieodpłatnie w:
- budynku sztabu pok. nr, 7 ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko od godz. 8.00 do godz. 11.00,
- faksem /0-prefiks-87/ 429-46-31,
- telefonicznie /0-prefiks-87/ 429-46-90
- za pośrednictwem poczty.
- na stronie internetowej
IV. Przedmiot zamówienia:
Usługa prania wodnego i chemicznego wraz z naprawą odzieży
V. Symbol CPV:
93100000-9 usługi prania i czyszczenia na sucho
93930000-6 usługi krawieckie
VI. Wymagany termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania od dnia 01.01.2008r. do dnia 31.12.2008 r.
VII. Warunki wymagane od usługodawców:
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć oferenci, którzy:
1. Spełniają warunki określone w SIWZ.
2. Złożyli wszystkie niezbędne oświadczenia i dokumenty określone w pkt. V SIWZ.
3. Posiadają odpowiednie doświadczenie w realizacji zamówień tego typu.
VIII. Kryteria oceny ofert:
- wartość zamówienia z VAT - 100 %
IX. Oferty należy składać na adres Zamawiającego:
Jednostka Wojskowa 2744
ul. Nowowiejska 20
11-500 Giżycko
( budynek sztabu, kancelaria jawna pok.109) do dnia 06.12.2007r. do godziny 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.12. 2007 r. o godzinie 13.00 (budynek sztabu – sala odpraw )
Dodatkowe informacje na temat niniejszego przetargu dostępne są pod numerami telefonów:
- sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia -/0-prefiks-87/ 429 46 58
- sprawy formalne -/0-prefiks-87/ 429-46-90



DOWÓDCA
JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2744

ppłk dypl. Marcin FRĄCZEK


M.J. /335-690/
OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI
PONIŻEJ 137 000 EURO



1.Nazwa zamawiającego: 2 OKRĘGOWE WARSZTATY TECHNICZNE
2. Adres: Jastrzębie, 46 - 100 Namysłów skr. poczt. 106
- tel. / fax. (077) 4101 462
3. Przedmiot zamówienia: WYKONANIE POKROWCÓW DO BRONI PM-84 z brezentu wodoodpornego, przeciwgnilnego, w kolorze khaki /CPV – 93930000-6 ─ usługi krawieckie/
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
5. Termin realizacji: w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy.
6. Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu otwarcia ofert.
7. Warunki wymagane od wykonawców: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-spełniają warunki zawarte w SIWZ.
8.Sposób uzyskania formularza specyfikacji: za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie zamawiającego. Koszt SIWZ wynosi 0.-zł.
Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
9. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o poniższe dokumenty wymagane od Wykonawców:
-oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy – prawo zamówień publicznych
-aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
10. Miejsce i termin składania ofert: Siedziba zamawiającego za pośrednictwem poczty lub osobiście. Termin składania ofert upływa z dniem 17.10.2007r. o godz. 11.00
11. Miejsce i termin otwarcia ofert: W siedzibie zamawiającego 17.10.2007r. o godz. 11.15
12. Kryterium oceny ofert: - cena (koszt) -100 %
13. Kontakt w sprawach formalno prawnych oraz przedmiotu zamówienia:
- p. Renata PIÓRKOWSKA tel./fax. (077) 4101 462 w godzinach: 7.30-14.30
- chor. Jacek KOSIEDOWSKI tel./fax. (077) 4101 462 w godzinach: 7.30-14.30
14. Informacja na temat wadium – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
15. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
16.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


KIEROWNIK
2 OKRĘGOWYCH WARSZTATÓW TECHNICZNYCH


wz. kpt. Mirosław RUTKOWSKI



Nowa Dęba, dn. 02 marca 2007 r.

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Numer sprawy 1/2007

Jednostka Wojskowa 2090 w Nowej Dębie, występująca jako Zamawiający w prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na pranie wodne i chemiczne przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, na podstawie art. 4a ust. 2 ustawy informuje, o zawarciu umowy z wybranym wykonawcą.

Przedmiot zamówienia - usługi w zakresie prania wodnego i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego (PZM), w następujących ilościach oszacowanych na cały okres obowiązywania umowy:
a) pranie wodne bielizny, pościeli, ścierek i obrusów - ok. 18.000 kg,
b) pranie wodne podpinek do namiotów - ok. 17.000 kg,
c) pranie wodne odzieży ochronnej i roboczej - ok. 2.200 kg,
d) pranie chemiczne mundurów polowych i dresów - ok. 2.200 kg,
e) pranie chemiczne kocy - ok. 14.000 kg.
Dodatkowo zamówienie obejmowało krochmalenie i maglowanie pościeli, ścierek i obrusów, a także prasowanie innych PZM oraz drobne naprawy krawieckie PZM w postaci przyszywania guzików, troków, cerowania oraz zszywania rozpruć.
Odbiór PZM z magazynu mundurowego Zamawiającego i ich odbiór ma być dokonywany w stałym, z góry ustalonym terminie jeden raz w tygodniu, a termin realizacji usługi po odebraniu PZM nie może przekroczyć pięciu dni roboczych.
Zamawiający zastrzegł sobie prawo faktycznego zrealizowania zamówienia o zakresie mniejszym, niż wskazany powyżej, jeżeli jego rzeczywiste potrzeby będą mniejsze niż planowane.
Zamówienie obejmowało także transport PZM z magazynu mundurowego w siedzibie Zamawiającego do miejsca wykonywania usług i z powrotem, który odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy.
Kody i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 9310000-0 Usługi prania i czyszczenia na sucho, 93110000-2 Usługi odbierania prania, 93120000-5 Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych, 93150000-4 Usługi prasowania.

Kryteria oceny ofert i termin ich składania - zastosowanym kryterium oceny ofert była cena, o wartości 100%, a termin składania ofert upływał dnia 02 lutego 2007 r. o godz. 11.00.

Wybranym Wykonawcą, któremu powierzono wykonanie niniejszego zamówienia jest:
Rejonowy Zakład Usługowy Służby Mundurowej w Nisku, adres: ul. Sandomierska 20, 37-400 Nisko
który zobowiązał się je wykonać za cenę 90.162,00 zł brutto (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy sto sześćdziesiąt dwa złote).

Uzasadnienie wyboru - była to oferta o najniższej cenie spośród ofert złożonych w tym postępowaniu, a zarazem jedyna, która nie podlegała odrzuceniu.

Umowę w sprawie tego zamówienia zawarto dnia 28 lutego 2007 r.


DOWÓDCA

ppłk mgr inż. Adam NOWOTNY
Nazwa i adres Zamawiającego
Nazwa:
Jednostka Wojskowa 4395
Adres pocztowy:
95-043 Leźnica Wielka

Osoba upoważniona do kontaktów
Renata Zakrzewska
tel. 042 718-01-28 wew. 168504 fax: 042 718-01-28 wew. 168619
e-mail:

Określenie przedmiotu zamówienia:
Usługi pralnicze i naprawy krawieckie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego i dezynfekcja obuwia.

Uzasadnienie wyboru wykonawcy:
W przedmiotowym postepowaniu złożona została tylko jedna oferta. Kryterium wyboru ofert: najniższa cena 100% zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Nazwa i adres Wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

Nazwa:
PPHU A'TU SERVICE
Adres pocztowy:
ul. Urocza 1
95-020 Andrespol
woj. łódzkie
1. ZAMAWIAJĄCY:
Jednostka Wojskowa 4395
95-043 Leźnica Wielka
TEL. 042 718-01-28 wew. 168504
FAX: 042 718-02-28 wew. 168619
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: p. Renata Zakrzewska tel. 042 718-01-28 wew. 168504.
2. Tryb postępowania - przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 EURO
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia -
Specyfikację można również uzyskać w siedzibie Zamawiającego w Jednostce Wojskowej 4395 w Leźnicy Wielkiej bud. 21 pok. 38 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku.
4. Przedmiot zamówienia - Usługi pralnicze, naprawy krawieckie i dezynfekcja obuwia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
5. Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. Składanie ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie od dnia podpisania umowy do dnia 31-12-2007r.
8. Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wraz z ofertą muszą złożyć:
a). oświadczenie o spełnianiu warunków udziału,
b). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c). aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

Ocena spełniania warunków udziału odbędzie się na podstawie załączonych dokumentów, zgodnie z regułą "spełnia - nie spełnia".
9. Wadium - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
10. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie - cena ofertowa brutto - waga 100%
11. Miejsce i termin składania ofert - Jednostka Wojskowa 4395, 95-043 Leźnica Wielka
bud. nr 7, Kancelaria Jawna do dnia 8 stycznia 2007 r. do godz. 12.00
12. Miejsce i termin otwarcia ofert - Jednostka Wojskowa 4395, 95-043 Leźnica Wielka
bud. 21, pok. 38, dnia 8 stycznia 2007 r. godz. 12.30
13. Termin związania ofertą: 30 dni
14. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy.
15. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej - nie dotyczy
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Jednostka Wojskowa 1460 ul. Wojska Polskiego 33
12-250 Orzysz fax: 087 4371332
E-mail

2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony

3) Adres strony internetowej, na której zamieszczona została specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

4) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: SIWZ można odebrać w siedzibie zamawiającego bud. nr 21 kancelaria nr 3. Zamawiający prześle SIWZ na wniosek wykonawcy

5) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem zamówienia są usługi prania, czyszczenia, naprawy przedmiotów zaopatrzenia mundurowego:
1. Czyszczenie chemiczne przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, odzieży ochronnej i roboczej oraz oporządzenia - 4000 kg
2. Pranie wodne z wykończeniem (pranie, płukanie, krochmalenie, prasowanie, suszenie) przedmiotów zaopatrzenia mundurowego,
odzieży ochronnej i roboczej - 18000 kg
3. Naprawy krawieckie przedmiotów zaopatrzenia mundurowego, odzieży ochronnej i roboczej - 125 godz.
4. Naprawy i dezynfekcja obuwia - 60 godz.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

6) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

7) Termin wykonania zamówienia: 02.01.2007 r. - 31.12.2007 r.

8) Opis warunków udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest: 1. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U nr 19 poz. 177 z późn. zm.) 2. nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy 3. spełnienie wymogów określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

9) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena |100 %

11) Miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego Jednostka Wojskowa 1460 ul. Wojska Polskiego 33 12-250 Orzysz Oferty w opieczętowanych kopertach należy składać w kancelarii jawnej nr 16 do dnia 2006-12-08 do godz. 11:00

12. Miejsce i termin otwarcia ofert:

w siedzibie zamawiającego
Jednostka Wojskowa 1460
Ul. Wojska Polskiego 33
12-250 Orzysz
Sala odpraw nr 21 w budynku sztabu JW 1460
dnia 2006-12-08 o godz. 12:00

13) Termin związania ofertą okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.

Osoba uprawniona do kontaktów z oferentami:
Maria BORCHET tel. 087 4371300
OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

1.Nazwa zamawiającego: 2 OKRĘGOWE WARSZTATY TECHNICZNE
2. Adres: Jastrzębie, 46 - 100 Namysłów skr. poczt. 106
- tel. / fax. (077) 4101 462
3. Przedmiot zamówienia: Regeneracja kabur /futerałów/ do pistoletów wojskowych wraz z pasami nośnymi i futerałami magazynków (CPV- 93950000-2 - usługi ślusarskie; 93930000-6 - usługi krawieckie; 93100000-9- usługi prania)
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
5. Termin realizacji: w ciągu 10 dni od podpisania umowy.
6. Termin związania ofertą - 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu otwarcia ofert.
7. Warunki wymagane od wykonawców: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy na-kładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
-spełniają warunki zawarte w SIWZ.
8.Sposób uzyskania formularza specyfikacji: za pośrednictwem poczty lub osobiście w siedzibie zamawiającego. Koszt SIWZ wynosi 0.-zł.
Adres strony internetowej na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków za-mówienia:
9. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o poniższe dokumenty wymagane od Wykonawców:
-oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych
-aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówie-nia albo składania ofert.
9. Miejsce i termin składania ofert: Siedziba zamawiającego za pośrednictwem poczty lub oso-biście. Termin składania ofert upływa z dniem 26.10.2006r. o godz. 10.30
10. Miejsce i termin otwarcia ofert: W siedzibie zamawiającego 26.10.2006r. o godz. 11.00
11. Kryterium oceny ofert: - cena (koszt) -100 %
12. Kontakt w sprawach formalno prawnych oraz przedmiotu zamówienia:
- p. Renata PIÓRKOWSKA tel./fax. (077) 4101 462 w godzinach: 8.00-14.00
- p. Elżbieta PISKOREK tel./fax. (077) 4101 462 w godzinach: 8.00-14.00
13. Informacja na temat wadium - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
14. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
15.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

KIEROWNIK
2 OKRĘGOWYCH WARSZTATÓW TECHNICZNYCH


ppłk Grzegorz KUSICIELEK

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • piotrrucki.htw.pl

  • © wojtekstoltny design by e-nordstrom